štvrtok 1. decembra 2016

W.I.P - Militarum Tempestus pre EL

Avizovaná Escalation league sa pomaly rozbieha, a ako správny organizátor, musím ísť príkladom (bohužuaľ) aj v takej veci ako je maľovanie modelov. Po spísaní prihlásených, vytvorení bodového systému a propozícií na prvé kolo nastal čas, aby sa aj moja vybraná armáda odela do farieb.

Môj výber padol na armádu, o ktorej sa málo rozpráva, a ešte menej sa s ňou hráva. Militarum Tempestus. Ak poznáte, gratulujem. Ak nie, tak šup a doštudovať. Ide vlastne o lepšiu gardu, s lepším armorom, lepšími zbraňami a vozidlami. A kvalite zodpovedá aj cena. Najmä tá bodová. 

Modelovo som sa rozhodol, že Scionov budú reprezentovať starí Kasrkini (sú to pekné modely, mám ich doma viac ako dosť a je potreba, a ak by som scionov nehral, stále sa dajú použiť ako veteráni s grenadier doktrínou). 


Family photo.

A nakoľko majú Scioni vo vlastnom kodexe obmedzení počet možností v každom slote (HQ - 2, Troops  - 1, Fast - 2, Elites - 0, Heavy Support - 0), skladanie listu nebolo nijako zložité. Nebolo čo vymýšľať a na prvé kolo (500b.) mi vyšlo nasledovné:

HQ - Commissar (25), upgrade na lorda (40), pw sword (15) - [80]
" I've shot far better people than that man."
- Lord Commissar Stronn Gratzin
Troops1: MT Scions (70), 2x plasma (30) - [100]
Troops2: MT Scions (70), 2x plasma (30) - [100]

To by bola infantry časť listu. A kde je zvyšných 220b. No predsa v technike. Tá je však ešte v továrenskej výrobe, takže na fotky si budete musieť ešte chvíľku počkať. Ale trpezlivosť ruže prináša. Ak by vás to zaujímalo, tak pod modelmi sú 32mm bejsky od GW, s názvom Imperial Sector (60 ks v balení za cca. 25e). Musím povedať, že sa mi tie väčšie bejsky páčia oveľa viac, modely na nich tak nejako viac vyniknú. 

Čo sa týka schémy, potreboval som už niečo iné ako zelenú (predsa len Cadiánska Garda a Dark Angels jej majú dosť), a myslím, že som si nevybral zle. Viem, že na modeloch je ešte kopa roboty, ale už je to lepšie ako šedý plast alebo basecoat, a budem sa ešte snažiť na nich popracovať, najmä na detailoch. Ale ako tabletop myslím, že postačuje aj dosiaľ odvedená práca. Well, hobby stránka ma ešte musí začať napĺňať. 

Ďakujem za pozornosť. A za komenty, rady, prípadné pochvaly. To vždy poteší. 

+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára