1.
HRA - DARK ANGELS (by Smejky)
Primárna misia:
Eternal War - Crusade, 5 objektivů - 10 VP
Sekundárna misia:
Maelstrom of War - Contact Lost - 6 VP
Deploy: Dawn of War
Moja
obava z rozlosovania v prvom kole (kde bola najväčšia šanca dostať jeden z tých
mnohých listov, proti ktorým by som len štatisticky "zaplakal") sa
rozplynula keď som zistil, že si zahrám proti Smejkyho Anchelos los Darkos. K mojim 13 tankom pridal svoje 3 Land Raidre,
2 rhiná a 2 land speedre, takže Clash of armours mohol započať.
Vyhral
som hod o prvé kolo a rozhodol som s ho využiť. Napriek night fightu sa
Paskovej unite podarilo nasoliť scoutom cca. 25 woundov a pretlačiť s 2+ cover
savom 5 potrebných woundov na first blood.
A keďže v rezervách sa skrývali motorky s meltami a bike s multimeltou,
tak som zavelil advance a more tankov sa pohlo dopredu viac do stredu stola.
Zvyšok streľby dopadol neúspešne aj vďaka 2+ coveru za techmarínom boostnutú ruinu,
okrem wyvern, ktorý snajpli jedného servitora, ale techmarine to ustál na LD. V
smejkyho kole som mu všetko odplatil a prakticky na všetko som nahádzal cover.
Druhé
kolo sa nieslo v znamení - vyčistime pravé krídlo od nepríjemných land speedrov
- čo sa podarilo splniť na 50% (druhý speeder ostal s 1HP). Pask sa odvážne
zameral na najbližší land raider, ale aj s rerollom na pen pretlačil len prá
glancov, ktoré smejky savol na cover. Vanqishre potom otvorili rhino a
Executioner prečistil malú tacticalu. Smejky následne nahodil obe rezervy a
všetky motorky prišli z tej lepšej (mojej pravej) strany. Odniesol si to
Executioner. Multi melta na attack biku naštastie minula rovnako ako v
predchádzajúcom kole jinkujúci land speeder. Na ľavom krídle sa potom LR
Crusadre vydali na prechádzku poštekliť Paska multimeltami, čo si odniesol jeho
bodyguard. Jeden demolisher ešte dostal jeden glance od raidera skrytého v
ruine.
Tretie
kolo, dva otvorené fronty. Na jednej strane s Land Raidermi, na druhej s melta
motorkami. Executioner skrytý v centrálnej ruine spolu s meltami od veteránov
zlikvidovali bike squadu. Vanquishre v seba obrane zvládli dať dole jeden wound
attack biku a donútili ho jinkovať. Melta veteráni s úlohou zničiť jeden Land
Raider uspeli vo fáze to hit, ale dali jeden pen a glance, ale 4++ za
techmarínov shield bol nepreniknuteľný. Pask s Demolishrami dostali jednoduchú
úlohu, zničiť druhý Land Raider, avšak zvládli dať dole len 2 HP a imobilizovať
ho. Následne sú veteráni odparení spŕškou salvo boltrov, z raidra vystúpia
mariňáci odhodlaní ukončiť paska v prípadnom assaulte. Pask však padne na prvú
multimeltu. Attack bike misne na snapshot vanquisher a v assaulte minie krak
granátom.
V
štvrtom kole sa prázdna Chiméra hrdinsky vydá zlikvidovať techmarína s tým jeho
fieldom, zabíja flamrom servitora a smejky hádže na LD - 6+4. Už sa radujem ako
strelím utekajúceho techmarína do chrbta, ale v tom si smejky spomenie na
warlord trait, ktorý dáva do 12" od warlorda unitám jeho LD (zhodou
okolnosti bol warlord vo vedľa parknutom LR). Demolishre potom vyhodia do
vzduchu jeden land raider, druhý prežije s posledným HP. Vanquishre zlikvidujú
attack bike. Techmarine si to naskočí k libbymu s veteránmi do raidru. Ten sa
pokúsi multimeltou zničiť E xecutioner (ktorý odparil 4 mariňákov, čo mali
finisnúť paska a ostali tam stáť na otvorenom priestranstve ako kačičky), ale
4+ save sa darí. LC s land raidra v ruine odmietajú dávať HP dole z
Demolishrov. Preživší veterán seržant potom odluftuje wyvernu.
Chiméri
sa vyberú na výlet na objektivy u smejkyho. Demolishre zas idú za
linebreakerom. Land Raider (s jedným opraveným HP) potom odoláva kombinovanej
streľbe Vanquihrov a Demolishrov až do konca hry. Smejky potom ako zahadzujem
kartičku zabi warlorda vyskočí s libbym a vetmi s melta bombami von z
transportu a najskôr zničia chiméru v deployi a v následnom kole aj wyvernu na
objektive. Ja mu ničím Vanquishrami rhino, ktoré prišlo contestiť objektiv, ale
mariňáci prežijú plasma rošambo a vykontestia moju chiméru.
Končíme
v siedmom kole, v primárke vyhrávam o 1 bod (first blood), na kartičky remíza,
kill pointy takisto remíza. Hra končí mojou najtesnejšou výhrou 11-9. Výborná
hra so štastnejším koncom pre mňa, celý čas sa neviem vynadívať na luxusný
paint Dark Angels (ktorý v budúcnosti budú mojou druhou armádou). Ešte raz
ďakujem smejkymu za super hru.
Fotky: AM vs. DA (2.000 pts.)
2. HRA - BLOOD ANGELS / DARK
ANGELS (by Grindel)
Primárna
misia: Maelstrom of War - Deadlock - 10 VP (na konci kola je možné zahodiť 2
karty)
Sekundárna
misia: Eternal War - Big Guns Never Tire, 4 objektivy - 6 VP
Deploy:
Vanguard Strike
Ak
sa opýtate hráča mech gardy, čo je pre neho nepríjemný match-up, myslím, že vám
bez rozmysli povie - silný a rýchly close combat alebo drop pody, veľmi veľa
drop podov. A tých má Grindel vo svojom liste nemálo, rovných 11. A v tých
podoch má potom - 2x heavy flamer, 3x combi flamer, 2x flamer, 6x meltu, 13x
combi meltu, 20x combi plasmu, nehovoriac o všade prítomných krak granátoch.
Chvíľu hútam, či mu nepodať ruku, ale nakoniec si poviem, že sa aspoň pokúsim
ho potrápiť. Však tej mech gardy, resp. mega mech gardy v mojom prípade, až tak
veľa nestretne. Prehárvam hod o deploy aj o prvé kolo, ale keďže u grindela nie
je čo vykladať, dám si deploy, a potom ma nechá ísť prvého (čo sa ukáže
nakoniec ako veľmi múdry ťah, to kolo streľby mi v závere chýbalo).
V
mojom kole to vyzerá ako na metalovom koncerte, hlava na hlave. Do prvej línie
(tzv. bubble wrap) ukladám to najpostrádatelnejšie, teda vystúpených vetov,
chiméry, hydru a wyverny. Za ne potom mimo melta range dávam Big guns. Moje
prvé kolo bolo jedno z nakratších v mojej hernej kariére, a rovnalo sa dĺžke
vety: "Môžeš ísť." A tak grindel išiel. Pody padli, mariňáci
vystúpili a masaker započal. Flamre vypálili obe squady vetov, combi plasmy obe
chiméry (ktoré ale pri výbuchoch hrdinsky zobrali zo sebou asi 3 mariňákov) a
jednu wyvernu.
"A teraz: my turn." blesklo mi hlavou. To čo sa stalo
sa dá opísať zdĺhavo (akože táto unita zničili túto unitu, táto sa vysporiadala
s touto unitou), alebo stručne, jasne a výstižne. Jednoducho som odparil 25
mariňákov a 2 drop pody (ako colateral damage) a bolo. Spokojnosť nad týmto výkonom
však zastreli mraky nad ďalším kolom, ale tak vravím si, niečoz 5 podov nedôjde
a dáko to ustojím.
A
potom mi grindel ukázal ako sa hádže 5x hod na 3+ rezervy (mám pocit, že ani
nepotreboval reroll za warlord trait). Keby som to dokázal ako on, bez obáv by
som hrával scionov, ktorí u mňa chodia výlučne automaticky vo štvrtom a
zvyčejne tým pádom aj v poslednom kole. Pody napadali. Trochu ma mrzelo, že som
grindelovi prezradil môj plán troliť ho v jeho deployi flatoutujúcou hydrou,
ktorú následne zašpuntoval podom (holt učíme sa neustále), aby nikam nešla. Keď
sa usadil rozvírený prach, z ktorého hodnú chvíľku šlahali záblesky plasma
výstrelov, a koncentrované lúče anti tankových melt, mojej mechanizovanej
skupine chýbali len Paskov bodyguard a 1x Executioner. Oba demolishre dostali
po 1HP dole, jeden z nich imobilizovaný, ale s funkčným kanónom, druhý
nestrielajúci. A to len vďaka tomu, že sa grindel rozhodol zdvihnúť moju
upadajúcu náladu tým, že z siedmych melta hitov dokázal pretlačiť len jeden
glance a jeden pen v melta range.
Tretie
kolo, menej tankov, menej možností. Tento krát to vezmem stučnejšie, pask
odparí 5 veteránov. Executioner s Demolishrom odparia väčšiu časť mariňákov,
ale som schopný kompletne zničiť len jednu squadu a jednu squadu donútiť ísť go
to ground. Mohlo to byť aj lepšie, ale nie je všetkému koniec. Následné kolo sa
nesie v duchu nameltuj a assaultni, a síce na meltu nepadne ani jeden tank,
grindel mi opäť dá lekciu s názvom How to eliminate armour threats with krak
grenates. Prvý charge na Demolisher s 2HP, 2x hit z 2 útokov, 2x pen na 6+.
Druhý charge na wyvernu, 4x hit z 5 útokov, 4x pen na 4+, explode. Tretí charge
na Executioner, 2x hit z 4 útokov, 2x pen na 6+, imo a stunned result. Štvrtý
charge na Demolisher sa až tak nepodaril a prešiel len 1HP na glance. Ale aj
tak to bolelo.
Mno,
ako sa hovorí, menej tankov, menej zábavy. A tým pádom aj menej možností. Ale
tak lets do this quickly. Štvrté kolo. Pask likviduje veteránov na ľavom
krídle. Panquishre dvojičku napravo od paska. Demolisher hitne placku, grindel
nedá cover save a umiera warlord aj s attachnutým mariňákom. Odveta je krutá,
krak granáty finišnú Demolisher a Executioner.
V
ďalšom priebehu už mám foto zmätok (asi som pozabudol čo to pozabúdať), takže
len stručne. Prichádzam o tank commandera (opäť krak grenates od libbyho
squady), grindel prichádza o libbyho a squadu. Paskom rozstrelím jeden pod na
objektive, posledným vanquisherom dorazím squadu vetov. V deployi ostane
posledný mariňák, ktorý dobieha na objektiv v 6 kole. Hráme siedme kolo a pask
si musí vybrať, či zničiť pod na jednom objektive alebo mariňáka na objektive
druhom. Zabíjam mariňáka. Koniec.
Na
kartičky v primárke je to malá prehra, na objektivy prehrávam výrazne (no čo
povedať, pody padali kam mali a ak nepadli tak tam dobehli tacticali v zázemí),
a kill point ratio hovorí remíza. Koniec a finálny result: 5-15. Super hra, kde
sa mi podarilo urvať 5 bodov oproti myslenému vajpu v treťom kole. Dobre som sa
bavil, ďakujem súperovi za super hru (aspoň pre mňa bola silno zábavná).
Fotky: AM vs. BA/DA (2.000 pts.)
3. HRA - GREY KNIGHTS/SPACE
MARINES/INQUISITION (by Václav)
Primárna
misia: Eternal War - The Emperor's Will - 8 VP (domáci objektiv je za 2 VP,
soupeřův je za 6 VP)
Sekundárna
misia: Maelstrom of War - Tactical escalation
- 8 VP (objektivy se umisťují mimo možné deploy zóny obou hráčů)
Deploy:
Hammer and Anvil
Takže
druhá hra za mnou, väčšia prehra. To ma posúva do hrošieho stredu a s veľkou
nádejou čakám na posledného súpera, ktorý by mal byť rostrovo príjemný. Aké je
moje prekvapenie, keď na stole vidím kartičku s menom Václav. Jeho centurion
deathstara s Coteazom, Tigguriom a Draigom s nakastenou invisibilitou a
podporou 2 dreadknightov a thunder fire kanóna je pre mňa ako nočná mora.
Urobíme
deploy, hodíme night fight a idem na to. A tu končí seriózny report a radšej
vám porozprávam príbeh o bambim, malom odvážnom srnčekovi, ktorá išiel do lesa
na prechádzku a prišiel o život tým najkrutejším spôsobom.
Najskôr
vám vysvetlím bambiho alegóriu. Jeho pravá predná noha je moja squadrona
demolishrov, ľavá predná paskova unita, predná zadná je vanquisher squadrona,
zadná ľavá sú executionre. Očká sú chiméry s vetmi, ušká wyverny a noštek je
hydra.
DEMISE OF BAMBI (VAROVANIE:
nečítať deťom na dobrú noc, vysoká pravdepodobnosť nočných môr)
Bambi sa pomaly pohyboval lesom, niečo sa mu na ňom nezdalo, akoby ho niekto
sledoval. Nič však nevidel ani necítil. Rozhodol sa, že si odbehne k blízkemu
potoku napiť sa. Ako sa tak prediera porastom, naraz klopýtne. Strašná bolesť
z prednej pravej nohy ho takmer omráči.
Aké je jeho prekvapenie, keď zistí, že na miesto nej má len krvavý pahýľ. Ako
je to možné, vŕta mu hlavou, veď tu nikto nie je. Zradu padá hlavou dopredu. To
preto, že už nemá ani ľavú prednú nohu a stratil tak oporu. Prevalený na jeden
bok kmitá hlavou hore dolu. Nič. Zrazu zisťuje, že už je zbytočné sa obzerať,
lebo mu ten niekto neviditeľný vypichol obe oči. Ešte, že môže počúvať. To mu
však dlho nevydržalo. Hádajte prečo ? Bez ušiek sa totiž strašne zle počúva. V
zúfalstve kope zadnými nôžkami a niečo aj triafa, asi toho neviditeľného
nepriateľa. Táto malá výhra však netrvá dlho. Nebudem veľmi detailný, ale zadné
nôžky stretol rovnaký osud ako tie predné. V úplnej agónii konečne zaregistruje
pach, zvláštny, čudný, neznámy. A potom je už len tma. Pokojná, oslobodzujúca.
THE
END.
Takto
nejako som sa cítil po dohratí hry proti Václavovi. Ospravedlňujem sa, že som
nebol lepším protihráčom (únava z predchádzajúceho dňa = chlastanie do rána,
nedospaté týždne pred turnajom, skoro žiadne jedlo cez deň). Result = vajp a teda
0-20. Ďakujem Václavovi za hru a teším sa na ďalšie. Také ľudskejšie. Kde nebudú
umierať malý odvážny srnčekovia.
INTERMEZZO
Prvý
hrací deň je tým pádom za nami. S výsledkami vládne spokojnosť s ohľadom
na súperov, ktorých som vyfasoval. Zastavil sa u mňa aj Goran a opýtal sa
ma ako mi ten list šlape. Odpovedal som mu najúprimnejšie ako som vedel:
"Ak hrám proti niečomu, čo nelieta a vidím to (rozumej žiadna
invisibility), tak celkom dobre." S očakávaniami do ďalšieho dňa sa
ideme najesť a stráviť večer kecaním o warhammeri.
4. HRA – ASTRA MILITARUM/INQUISITION
(by Potan)
Primárna
misia: Eternal War - Purge the Alien - 10 VP
Sekundárna
misia: Maelstrom of War - Cleanse and Control - 6 VP
Deploy:
Vanguard Strike
Už
v sobotu večer sa u mňa zastavil Potan, že budeme hrať hru proti
sebe, či by som mu mohol ukázať roster. Trošku pri jeho čítaní posmutnel, ale
tak nikoho neteší pohľad na 8 leman russov v jednom liste. A k tomu
ešte 2 wyverny, ktoré jeho gardistom vadia asi najviac. Rozložíme armády
(vyhrám deploy), potan sa mi zdá nejaký neveselý (najskôr som myslel, že sa mu
len nechce hrať proti môjmu „blitko“ listu, ale hovorí mi, že išli spať okolo
pol siedmej a je len unavený).
Pripravený
do prvého kola, berie potan kocku na ukradnutie iniciatívy a tá sa
zastavuje na čísle 6. Neváha a valí sa s Malcador Infernusom (veľmi
sympatické super heavy) dopredu s jasným úmyslom thunderblitzovať moje
lemany (obdoba tank shocku u normálnych vozidiel). Ako hrozbu číslo jedna
mi odpaľuje basiliskom wyvernu. Druhá dostáva dole 1HP od jeho wyverny. Master
of ordnance potom uberie HP Executionerovi.
LC sa mu tak nedarí a hoci v hre pasne asi 95% ordrov na LD7,
na hit a pen to nejde. Ja na oplátku Paskom nastrieľam Infernus, ale
zvládnem mu dať dole len 5HP, tak o posledný sa musia postarať Vanquishre
(tým pádom mu nechávam basilisk). Preživšia wyverna skúša odstaviť LC heavy
teamy, ale zabíjem len po jednom a na morálku to ustoja.
Potanovi
príjdu z rezerv obe melta scionské unity (jedna s inkvizítorom v TDA).
Jedna unita je o pol palca mimo melta range, aj tak dáva glance na
Demolishra. Druhá unita potom imobilizuje Executioner, ktorý navyše nemôže strieľať.
Blob vyráža spoza ADL spolu s 2 unitami veteránov. LC z hwt opäť odmietnú
čokľvek spraviť. Missile launchre a Basilisk dajú dole 2HP paskovmu
bodyguardovi. Následne wyverna, ako najlepší anti armour, vyradí moju druhú wyvernu,
keď z 3 hitov dá 2x 6 na pen. Ja na oplátku odparím obe squady scionov
(jednu musí doklepnúť hydra). Pask vystriela unitu veteránov v carapacoch.
Vanquishre zvládnu dať jeden pen basilisku cez cover, ale len zničia flamer. Samozrejme
veti v chimérach, ktorí su v rezerve, neprijdú.
Následne
potan opäť s wyvernou redukuje moju Hydru na posledný HP, LC odpaľuje z Demolishra
kanón. Keďže nie je moc po čom strielať, vyhlasuje charge proti lemanu s posledným
HP. Upozorňujem ho, že je v difficulte a aj napriek tomu, že je palec
od tanku, musí hodiť charge. „A teraz mám hodiť tie dve jednotky ?“ pýta sa. Hádže
kocky a ... 1 a 1. Záchvat smiechu nás opustil asi po 5 minútach. EPIC !!!
Power blob si to sunie dopredu, rozhodnutý rozsekať nejaký ten leman v cc.
Neostávam potanovi nič dlžný a pri pokuse o uplasmovanie veteránov si
hodím 1 na plasma cannon, nedám 4+ a strácam Executioner. Vanquishrom to
ide lepšie a podarí sa im zlikvidovať Basilisk. Veteráni prídu z rezerv
a započnú svoju cestu za linebreakerom po pravom krídle, kde eliminujem
hrozbu missile launcherových hwt.
Blob
s meltabombovými seržantmi, inkvizítorom a priestom sa valí dopredu.
Pri jeho ceste mu to neuľahčujem a ohryzkávam ho z každej strany.
Darí sa mi zničiť wyvernu a tým pádom moja hydra dostane šancu prežiť do
konca hry. S Vanqushrami sa snažím vďaka ordru full throtle (kde môžu
flatoutovať o 6“+D6) utiecť blobu, ale to sa mi nepodarí. Vanquishre sú
vyradené z boja sériou expozií z melta bomb, gardisti pri tom robia
to najlepšie čo vedia, umierajú (výbuch zabil asi 7 z 14 gardistov).
Preživší
členovia power blobu potom dostanú plný náklad od paska a executionera,
ale napriek asi 25 woundom zvládne potan na 4+ cover a 3+ armour od inkviho
sejvnúť asi 18-19. Veteráni sa vovalia do potanovej deploy zóny, ale nedokážu vystrielať PCS a tá nakoniec ujde po nepasnutom LD teste. Hra končí až v siedmom kole, hrdinská potanova company
command squada zachová pevné nervy a vydrží na stole, spolu s preživšími
veteránmi.
Po
spočítaní a prepočítaní bodov vyhrávam na primarku, ktorá bola bohužiaľ
kill pointy a hra končí výsledkom 16-4. Aj napriek nepriaznivému výsledku
mi potan poďakuje za zábavnú hru. Ja mu takisto ďakujem za super hru, plnú
bláznivých momentov (anti armour wyverna, charge na blízko, ostrostrelecký
Master of Ordnance).
Fotky: AM vs. AM/INQ (2.000 pts.)
Fotky: AM vs. AM/INQ (2.000 pts.)
5. HRA – ELDARS (by Zlosyn)
Primárna
misia: Maelstrom of War - The Spoils of War- 10 VP
Sekundárna
misia: The Scouring - 6 VP
Deploy:
Dawn of War
Na
poslednú hru dostávam slovenského súputníka „Žabáka“ a som spokojný, že si
kľudne zahrám a ukončím účinkovanie v pohodovej atmosfére. Prehrávam
roll off o deploy, ale žabák mi vraví aby som sa vyložil ako prvý. Urobím
si peknú dvojradovku a čakám čo na to eldarská armáda.
Keďže
2 wraithknechti sú hrozba až až, rozhodnem sa ísť prvý. Na pravom krídle sa
pohnem dopredu chimérami a Excutionerom. S paskom a Demolishrami
a pohnem tak akurát na dostrel jedného z wraithknightov. Ten si
odserie kolo streľby od celej armády, ale aj vďaka 3+ cover (ruina + night
fight) mu zvládnem pretlačiť len 2W. Wyverny potom trafia motorky skryté za
ruinov a zo 6 woundov prejdú 3 = 3 mŕtvi motorkári. Žabák to nezoberie moc
dobre (tí warloci sú predsa len drahá unita, a wyverna je za pár šupov). Na woundnutého knechta kásti invisibilitu, obidvomi potom dáva advance. Rovnako
aj serpenty, jedna na každom krídle a jedna v strede, sa posunú dopredu a strieľajú.
Hydra dostáva -2HP. Knechti spolu s haywire placko kúzlom dajú dole po
jednom HP z comanderských squadron (podarí sa mi hodiť dobre cover sejvy
na 5+, či žabákovi nepridalo na nálade). Druhá serpenta nič nespraví chimére.
V druhom
kole posuniem demolishre do suicide pozície pred knechtov, aby zablokovali
prípadný charge na paska a vyžrali si knechtie peklo. Na pravo prejdem do
proti útoku a pohnem sa s chimérou, aby bola v melta range na
serpentu. Tej dávam dva peny, 2x nehodení jink na 3++ a no shield = imo a stunned.
Executioner sa snaží doklepnúť ten posledný HP ale nedarí sa. Potom sa oprú
všetky tanky (Pask, punishre a vanqusihre) do knechta bez invi a zredukujú
ho na posledný wound (vysoké terény pomáhajú a dávajú cover aj tak veľkému
modely akým knecht je). Neteší ma to, ale tak už s tým nič neurobím. Žabák
hádže rezervy, prijdú mu jedny swarp spideri, ale nešťastne mu scatternú do
lemanu a idú do ongoing reservs. Následne čaruje invi na knechta s 5W
a na piatich kockách hodí – 1, 1, 2, 2, 3 (pripomínam, že vďaka nejakému
equipu mu stačí na zakúzlenie jeden úspech). Nešťastie a frustrácia sa
stupňuje a kulminuje keď na haywire placka kúzlo s jedným úspechom na
4 kockách hádžem deny 6 a 6 na kockách troch.
Napriek
asi 15 minútovému prehováraniu už Žabák nechce hrať (myslím si, že keby to
dohral tak dostanem takých 6-14/7-13) a hra sa na jeho žiadosť končí
výsledkom 20-0. Keby som si tento stav, keď vás kocky opustia skoro vo všetkom
čo chcete urobiť (príprava na AM proti ironmaidenovi a szitimu) nezažil na
vlastnej koži, nerozumel by som mu. Takto som len chápavo potriasol hlavou a ukončil
svoje účinkovanie na Adeptus Mechanicus 2015. Žabákovi ďakujem za hru (mrzí ma,
že sa nepokúsil dohrať to) dúfam, že si zahráme kopu ďalších a lepších.
Týmto
by som ukončil časť Battle reportov a poďakoval za trpezlivosť pri čítaní
tohto mora písmeniek.
Súperom sa ospravedlňujem ak som na niečo zabudol, ale nejako nemám kapacitu aby som si zapamätal všetko (komentáre a pripomienky vítané).
Súperom sa ospravedlňujem ak som na niečo zabudol, ale nejako nemám kapacitu aby som si zapamätal všetko (komentáre a pripomienky vítané).
Teším
sa na Vás pri poslednom článku zo série Adeptus Mechanicus 2015, kde sa
oboznámime nielen s výsledkami, ale aj so sociálnym vyžitím sa na turnaji.
+++
(Lord)Alessan +++
Ty jo, myslím, že jsem ti Ini neukral a prostě jsem začítal :) Ale jistej si nejsem :D
OdpovedaťOdstrániť:-)
OdstrániťUkradol, lebo ešte tesne predtým mi žabák hovoril ako ti ju ukradol on. Tá kocka sa gúľala pomaly a nakoniec prepadla na šestku.
Když to říkáš, budu ti věřit. :D I když, můj začátek toho asi moc stejně nezměnil imho.
Odstrániť