Stehmahr III Campaign - Game 01
Maľovacia kampaň pomaly vstupuje do tretieho mesiaca, a tak bolo na čase zahrať si aj nejakú hru. Nielen, že za výsledky v hrách sa dostávajú body na zaberanie území, ale tak po pol roku by sa už aj patrilo vytiahnuť W40k modely na stôl. Úvodný plot kampane za moju armádu nájdete tu.
Posun príbehu príde po pár hrách. Takže zatiaľ si užite prvý report, dúfam, že z dlhej série s full paint armádami.
Na úvod sme si vylučovacou metódou vybrali misiu z Open War kartičiek - Take and Hold, držanie objektivov, za ktoré sú body počas celej hry (1 v každej deploy zóne a 1 v strede). Deploy ako vidíte na obrázku, teda žiadna no mans land. A twist, ktorý dáva každému modelu +1A.
Uvidíme. Na začiatku sme sa dohodli, že spodné poschodie ruin je LOS
blocking a druhé a vyššie dáva cover (teda +1 do armour savu). Súper obsadí
ruiny pri strede kde v strede je tacticala a v tej napravo hellblastry s
lieutenantom. Medzi nimi je dread. V zadných ruinách sú potom 5kové jednotky
Intercessorov a motorky.
Ja dávam hellblastrov na bastion s vlajkou. Na zadnú ruinu Servitorov s HB.
A za budovy Intercessorov. Do infiltrácie idú Agressory a Chapter Champion.
Vyhrávam hod o prvé kolo a súper mi nekradne ini.
TURN 1
Infiltrujem Agressorov k
motorkám, 2 z nich spálim plameňomemtmi a poslednú dorazím fistami.
Champion sa infiltruje k Intercessorom, chargne ich ale nezabije ani
jedného (na 2+ a 3+ dávam 1 wound, ktorý súper savne na 6) a stratí 1W na
overwatch. Zvyšok armády sa len posunie dopredu. Strelba poslabšia a
hellblastri dajú dole 4W dreadovi. Plus servitory zabijú 1 hellblastra.
Intercessory a plazmiči vybavia Agressorov, dread odpáli Hellblastrov.
Championovi ujdú z cc intercessory.
TURN 2
Scoutami sa pohnem k objektivu
kvôli kontestovaniu. Zpoza bastionu vybehnú Intercessory a pália do tacticaly,
ale moc sa nedarí. Spoza ruiny sa vydáva vpred pred plasmy druhá skupina
Intercessorov s lieutentom a kapitánom. Podarí sa im zastreliť druhého
plazmiča.
Dread s plasmičmi mi ohlodáva Intercessorov.
TURN 3
Champion doráža Intercessorov
v ruine. Prichádzam o scoutov. Idem dopredu, čo ma stojí Intercessorov pri
kapitánovi, ktorých vyzabíjal dread. Kapitán potom prežije vďaka armour
indominus náklad od plaziem.
TURN 4
Champion sa púšťa k druhým
Intercessorom na objektive. Dáva advance 6" a vďaka relice raven´s teeth
môže po ňom chargovať, takže je v nepriateľovi. Má už ale len posledný wound.
V strede stola dobieha do cc techmarine a posledný dvaja Intercessory.
je to mela, ale 2+ sv a pw axe si vyberá v tacticaloch svoju daň. Kapitán
dostane ďalší náklad plasiem a tentoraz to super hodím aj na 4++ takže stráca
len 2W.
TURN 5
Kapitán vbieha do cc s
tacticalou a za pomoci Techmariňáka a Intercessorov poupratujeme zvyšok
nepriateľských modelov. kapitán potom hrdinne konsoliduje k dreadovi. Čo
sa mu ale neoplatilo, lebo ďalšie plasmové sprchovanie už neprežije. Champion
doráža druhú skvadu Intercessorov a s posledným woundom prežíva.
GAME OVER.
Konečné počítanie.
Consecrators 16 (15 za obj., slay the warlord) : Dark Angels 16 (15 za
obj., first blood)
Spravodlivá remíza. 100b do kampane. Super hra. Chapter champion hviezdil,
rovnako aj Agressory. Kapitán v gravise je fakt beast, a s dobrými hodmi vie
nielen nasať kopu streľby ale aj čo to urobiť v close combate. Servitory sú
super objektiv filer za 56b., ktorý mi držal objektiv 4 turny.
Dread bol veľmi dobrý. S dakka kanónom by to bolo brutal. Ale aj fluffy DA plasma ma bolela.
Raven Guard chapter tactics.
Spomenenul som si na ňu v 2 kole, keď už bola väčšina armády po smrti. Hehe.
Nevadí. Potom už súper radšej neprepaloval plasmu. Ďakujem za pozornosť.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára