pondelok 11. apríla 2022

Necromunda: Dark Uprising (Week 3)

 HIT AND RUN

+++

Všetko bolo pripravené. Orloci nemali najmenšieho tušenia, že sa ženú do pasce. Úvodný útok mal len odlákať ich pozornosť a nasmerovať ich k zvyšku partie. Predsunutá hliadka vzládla úlohu na výbornú a dupot topánok o kovové mreže sa približoval. V interkome mu zaznel Damienov hlas: "Kontakt o 15 sekúnd. Pripravte sa."

Damien skontroloval zbraň. Bola nabitá a pripravená. Pištol bola relika. Dostal ju ako súčasť odmeny od jedného z klientov za to, že našiel a priviedol späť jeho dcéru. Pobláznené dievča odišlo od rodičov za mužov svojich snov, z ktorého sa vykľul obchodník s ľuďmi. Damien to stihol na poslednú chvíľu. Hodinové zdržanie a už by ju nikto nenašiel.

Zo zamyslenia ho vytrhlo poklepanie po ramene. Obrátil sa. Ejros na neho mlčky pozeral. Ukázal smerom k zavretým dverám. Damien nevedel ako to robí, ale mohol sa spoľahnúť na to, že na druhej strane sú Orloci. Najvyšší čas zauútočiť. Kývol na mužov, ktorý boli s ním a pohli sa smerom k ovládaču dverí. Je čas vstúpiť do hry."

+++

Takže kampaň pokračuje ďalším kolom. Na tretí týždeň sa mi ušli Orloci. 

Hráme misiu Hit and Run. Žiadne objektivy a úplne sprostá a jednoduchá vyvraždovačka. Teda aspoň pre mňa. Mám sa pokúsiť dostať čo najviac súperových modelov ooa. A myslím, že on tiež. Mne misia ako útočníkovi umožňuje za double akciu nechať modely odísť zo stola. Na to sa ale nechystám. Ďalší týždeň je prestávka, recovery je automatická, takže ak sa aj niekomu niečo stane, tak do ďalšej hry bude ready. Ide sa all-in. 

Počas pre-game postupu si nahádžeme výnosy z teritórii, ja dostávam 110gp z tých mojich. Plus teda settlement mi dáva gangera zadarmo, kua ďalšieho. Nesťažujem sa model count mi naskakuje rýchlejšie ako cena pohonných hmôt za posledné týždne. 

Ascendancy je pre tento týždeň Order a hádžeme si, ... nespomeniem si, lebo som si to zabudol zapísať.


Orloci sa vyložia okolo stredového terénu, majú deploy myslím 6" palcov od stredu. Všetci sú na spodnom podlaží okrem jedného strelca, ktorý je na hornom podlaží terénu. Ja sa súpera snažím obkľúčiť. Mám 10 modelov, čo nie je málo ani veľa. Môj malý pohyb a dostrel s pištoľami ale asi budú problém. Na jeden flan dávam osamotenú escherku, ako návnadu na odlákanie pozornosti.


Do rohu ide zas Magos a Grab s borkovnicou, prin ich sa skrýva ešte Kriss (nováčik a jej prvá hra, tak hádam to dopadne pre ňu dobre). Zatiaľ som krytý, a keď bude treba vykuknem spoza rohu a spustím streľbu.


V ďalšom rohu je potom Blademaster Kochta skrytý a potichu. Nad ním je potom strelecký Goliáš, ktorý bude čakať na príležitosť najskôr ostreliť sentryho na teréne a potom pinovať súperove modely. Oproti Kochtovi pri dverách je druhý Goliaš s obojručnou sekerou. Oni pobežia dopredu a budú sa snažiť dotač do close combatu.


Posledná skupina je Damien Tor´shazza, Ejros a kroot Xirk. Dvere sú dobrý kryt, a keď sa rozhodnem ísť dnu, má kto otvárať a kto strielaľ.


A môžem začať. Vyhral som iniciatívu, takže môžem ísť na to. Blademaster Kochta nahodí smoke granát pred Orlokov, a čaká čo sa bude diať. Dúfam, že dym vydrží čo najdhšie a súper nebude môcť po mne strielať.


Goliáš na poschodí dobre zamieri a triafa gangera na poschodí, ten dostáva serious injury a do konca hry je eliminovaný (myslím, že v treťom kole spadol cez okraj a zabil sa). Jeden z dvoch wreckerov potom chargol kroota, ale nič neurobil, na oplátku mu Xirk zapichol fighting knife do krku a poslal ho za Cisárom.


Escherka v prvom kole vystrelila ale nič neurobila, na oplátku po nej skočil wrecker ale plasma pistol netrafila a tak sa dožila ďalšieho kola. Tam chargovala, ale nič nespravila. Následne na to bola ubitá dvomi Orlockmi v nerovnom súboji. 


V druhom kole idem dopredu, kochta aj goliáš so sekerou nabehli k orlockom, bohužia dym z granátu sa rozplynul a tak sa museli skrývať kde sa dalo. Orloci sa k tomu postavili pragmaticky, začali sa sťahovať. Zpoza dverí sa odhodlali vystúpiť Damien aj Ejros, ten druhý schital dávku, ale môj leader si zachoval dichaprítomnosť a odstrelil jedného z championov.


Táto strana je nešťastná. Najskôr ma zaskočil nábeh borkovnice, ktorá zapinovala Magosa aj Gruba, Magos to schytal na serious injury a už nevstal. Žijúcu wrecker potom chargol zapinovanú Kriss a nedal jej šancu, V tomto momente to vyzeralo zle nedobre. 


Tretie kolo a začína to ešte hrošie. Magos váľajúci sa na zemi dostáva Coup de grace a začína to pripomínať tragédiu z mojej strany. Zabíjať mám, ale zatiaľ iba strácam modely.


Potom Goliáš zapinuje jedného z Orlockov, a jeho dvojča ho rozpára v close combate sekerou. Najvyšší čas na to, aby umierali aj Orloci. V podchode potom nabehne Kochra ďalšieho, ale nedarí sa mi nič spraviť. Špecialista.


Na strede sa odvážim s Tor´shazzom chargovať, a výsledkom je znešodnený šampión. Čo je zas o niečo lepšie. Leader za ním sa ale nezlakne a skúsene odpaľuje toho môjho zo stola plasmou. 


V podchode sa to začína mydliť. Wrecker si to naskočí dopredu ale nedobehne do base kontaktu. Kochta odstráni svojho súpera, a goliáš nabehne wreckera. Ďalší mŕtvy model. Tu už to začína pre Orlockov vyzerať zle. Karta sa obrátila.



Okolo leadra Orlockov sa začína sťahovať slučka. Stráca aj posledného champa, čo mu kryl chrbát a stojí sám proti presile. 


Dobre si to zváži a v nasledujúcom kole, kedy by som ho nabehol asi tromi modelmi do kombatu, si to rozmyslí a utečie. Čo znamená, že Venatori si zapisujú výhru. 

Ideme sa vysporiadať s post-game sekvenciou. Nahádžeme si odmenu za hru, ja za 7 zabití hádžem 7xd6x10 čo mi vychádza na krásnych 300gp. Mŕtvoly si hádžu, a schytáva to Magos, ten hodí smrť, ja ho cez Docka za 100gp zachránim ale stráca permanentne 1" z movu (a ide na 2"). Ďaľšou dobrou správou je, že každý gang dostáva po tejto hre 350gp na nákup (odteraz už nákup nebude možný). A mne teda vyjdú peniaze na poriadne posily. Nimi sú ďalšia escherka s pw axou a plasma pistolou, champ s boltrom čo môže dvakrát strielať a ... Ambot. 

+++

Orlocký šampión nevydržal dlho a prehovoril. Nemalo zmysel mlčať. Nie keď sa do práce pustil Xirkov nôž. To bolo dobre. Ako prejav dobrej vôle odniesli ho odniesli na miesto, kde si jeho druhovia budú môcť vytdvihnúť. 

A Tor´shazzov team sa mohol vydať na cestu. Tentoraz už ale vedeli kam. 

+++

S-V-T-R THE TERROR

Dielo génia Magosa Tokarofa, ktorý z nálezu v opustenej fabrike objavil nehybné telo Ambota. Niekoľko hodín opráv a nehybné telo robota sa pohlo. Obrovská posila pre Tor´shazzov team. Hrubá sila nielen na odstraňovanie prekážok, ale najmä do boja nablízko, kde je tento pôvodne tažiarsky stroj extrémne efektívny. 

Zbrane: Tunneling claw 


MYLLADONNA THE RAT-QUEEN

Nik v Underhive nezabíja s takou ľahkosťou a ladnosťou ako kráľovna Mylladona. Bývalá Eschera našla potom ao opustila svoj gang svoj osud v love ľudí. A je v ňom naozaj dobrá. Keď Damien Tor´shazza zistil, že sa nachádza v Arcose, netrvola dlho a ozvala sa na jeho správu. Síce nelovili toho ostého človeka, ale s ohľadom na situáciu uzavreli krehké spojenectvo, aby mohli prežiť.

Zbrane: power axe a plasma pistol






Nakoniec opäť pridelím expy za účasť v hre Stále nie je na tom nikto tak, aby dostal nejaký upgrade. Takže uvidíme v ďalšje hre, kde sa stretnem zas s novým gangom, ktorým bude tentoraz Cawdor, ktorý čaká na odplatu za druhé kolo. Tentoraz s plným gangom. Ďakujem za pozornosť a do skorého čítania.

+++ Alessan +++

nedeľa 10. apríla 2022

Flesh-eater Courts vs. Ossiarch Bonereapers (2.000 pts.)

Po dlhšej prestávke, zapríčinenej hlavne hraním a maľovaním Necromundy, prišiel čas znovu sa vrátiť k Age of Sigmar 3.0. Od posledna som sa trochu rozhodol zmeniť svoj list a prekopať ho od základu. Horrorov stále ľúbim, ale bohužiaľ je to s nimi do kopca, aj keď im chrbát kryje Gargant.

So súperom sme vybrali missiu Feral Foray (6 objektivov, 3 v každej polke, hrá sa na drž 1, drž 2 a drž viac, plus body za taktiky a grand strategy). Nič náročné, objektivov je veľa, takže sa musíme držať aj u seba.


A poďme sa pozrieť na listy. Môj prekopaný vyzeral nasledovne:

+ Core Battalion +
Core Battalion: Command Entourage: Extra Enhancement: Artefacts of Power, Magnificent
Core Battalion: Hunters of the Heartlands
 
+ Leader [1,265pts] +
Abhorrant Archregent [245pts]: 2. Spectral Host, 5. The Dermal Robe, Arcane Bolt, Command Entourage - 2-3 Sub-Commanders, General, Gory Talons and Fangs, Hellish Orator
 
Abhorrant Ghoul King on Royal Terrorgheist [445pts]: 5. Gruesome Bite, Command Entourage - 1 Commander, Death Shriek, Fanged Maw, Flaming Weapon, Gory Talons and Fangs, Skeletal Claws, Unholy Vitality
 
Abhorrant Ghoul King on Royal Terrorgheist [445pts]: 6. Blood Feast, Death Shriek, Fanged Maw, Gory Talons and Fangs, Skeletal Claws, Unholy Vitality
 
Crypt Infernal Courtier [130pts]: Command Entourage - 2-3 Sub-Commanders, Eye of Hysh, Foetid Breath, Skewering Talons
 
+ Battleline [720pts] +
Crypt Flayers [360pts]: 6 Crypt Flayers [180pts], Death Scream, Hunters of the Heartlands - 2-3 Troops, Piercing Talons, Reinforced [180pts]
 
Crypt Flayers [180pts]: 3 Crypt Flayers [180pts], Death Scream, Hunters of the Heartlands - 2-3 Troops, Piercing Talons
 
Crypt Flayers [180pts]: 3 Crypt Flayers [180pts], Death Scream, Hunters of the Heartlands - 2-3 Troops, Piercing Talons
 
+ Scenery +
Charnel Throne
 
+ Allegiance +
Allegiance
. Allegiance: Flesh-Eater Courts: Blisterskin
 
+ Game Options +
Game Type: 2000 Points – Battlehost
Grand Strategy – Prized Sorcery


List je rýchly, pekelne rýchly. Na to sa budem spoliehať. Všetko dáva mortal woundy nejakým spôsobom a má rend. Čo je momentálne nevyhnutné proti všetkému. Som veľmi zvedavý ako to bude fungovať na stole. Mám menej modelov, ale to hádam nebude vadiť. Najmä keď si ešte dosummoním tak cca. 500b v ďalších jednotkách.


A ten súperov takto nejako:

Army Faction: Ossiarch Bonereapers
- Army Subfaction: Mortis Praetorians
- Grand Strategy: Vendetta

LEADER
Katakros (450)- General
Arkhan the Black (360)

BATTLELINE
1 x Mortek Guard (280)- Nadirite Blade and Shield
1 x Mortek Guard (280)- Nadirite Blade and Shield
Mortek Guard (140)- Nadirite Blade and Shield

BEHEMOTH
Gothizzar Harvester (215)- Soulcrusher Bludgeons

ENDLESS SPELL
Nightmare Predator (65)

TERRAIN
Bone-tithe Nexus (0)

OTHER
Necropolis Stalkers (180)
TOTAL POINTS: (1970/2000)


Viem veľmi málo čo robí súperova armáda. Viem, že majú vlastný systém command pointov a abilít, takže tie generické sa ich netýkajú. Takže poďme ich vyskúšať.


TURN 1

Rozhodíme sa o prvé kolo a prehrávam. Súper je ale skúsený harcovník a necháva ma ísť prvého, double turn je double turn. Aj keď mi teda tvrdí, že jemu by až tak nevadilo ísť prvému. A ja teda idem. Taktika je jasná: advance s 3 unitami. Čo aj plním. Držím 3 objektivy. Čo pre mňa znamená, že zahrávam v tomto kole 5 bodov. 


Súper sa nejako naponáhľa, aj keď ide dopredu celkom rýchlo, všade bonus na move a advance. Ak dá double turn tak ho mám v tvári. Čo nebude asi pekné. Zabudol som povedať, že som vysummonoval na pravej strane 3 flayerov.


Šmarí mi do ksichtu endless spell čo bude produkovať mortal woundy (a bolo ich dosť ale nebude o tom písať). Taktika rovnaká ako ja, splnená plus objektivy tiež rovnako, takže po prvom kole je to 5:5.


TURN 2

Hádžeme a vyhrávam ja. A prekvapivo si beriem turn. Moc sa mi nechce, ale budem musieť ísť do súpera. Taktika pre mňa je mať 2 unity zo začiatočnej armády v súperovom teritóriu. Summonujem Varghulfa a 3 flayerov na pravo a idem dopredu. 2 jednotky flayerov a terror to nabehnú do 20 mortekov. Prvý ide Terror a vďaka feeding frenzy (bojuj 2x) ich likvidujem (na mawe padlo 12mw a zvyšok prešiel cez bežné útoky). To bolo celkom lucky. Ale som spokojný, konečne som na terrorovi aj niečo hodil.


Na ľavo, aj keď som buffol terrora útokmi od archregenta, nejdem vpred a skôr čakám čo sa bude diať. Nie je sa kam ponáhľať. Takže sa len dám do rojnice a čakám. Zahrávam taktiku a k nej aj 3vp za objektivy. Takže pre mňa je to za 5.


A ide sa naspäť. Začína to zle nedobre, keď súper na kúzle curse of years nahádže kopu šestiek na úvod a celkovo dá do terrora 13mw. Ja dva savnem a prežívam s 3w, čo teda bolelo ako fras, hlavne keď tam má padnúť tak 2-5 mw štatisticky. Potom súper buffne druhú 20ku morteov (shield, fnp, rerolly na savy, +1 na hit) a chargne. Prvý ale búcha Arkhan do flayerov, lebo to je taktika na toto kolo, zabiť battleline unitu. Nahádže dobre ale ja hodím dosť fnp a tak posledný flayer prežíva s posledným woundom. Rovnaké šťastie ale nemá terror, ktorý aj vďaka 5" redeployu neujde mortekom a tí ho proste rozrežú, potom ako súper zahrá abilitu, že po herovi čo bojoval, môže ísť ďalšia jeho unita (lumineth style). 


Na ľavo sa nedeje nič závažné, súper sa priblížil ale stále je ďaleko na istý charge a nechce sa mu ísť oproti buffnutému terrorovi. Takže idem to spočítať a pre neho je to za 3 (slain monster a 2 za objektivy).


TURN 3

Opäť vyhrávam prioritu a rozhodnem sa ísť. Na pravej strane sa pokúsim pushnúť mortekov s dvomi jednotkami a varghulfom. Flayerom to ide dobre ale varghulf nie a nie dať čo len 1 dmg, aj preto nezabíjam dosť mortekov. Arkhan na oplátku doráža poslednéh flyera.


Na druhej strane sa odvážim. Idem dopredu a naberám malú jednotku mortekov a Harvestera. Najskôr idem buffnutým terrorom (6a na mawu), všetkým do mortekov. Idem na 5+ lebo ma debuffol súper, ale to nevadí. Prvý sada 6 kociek ... ani jedna 6 a ani 5. Čiže full reroll, čo je super. A ... ani jedna 6 a ani 5. Zvyšné útoky potom zabijú asi 3 mortekov. 


Druhá sada už ide mawou do harvestera a zvyšok do mortekov. Hádžem na mawe 3x6 po rerolloch a ten umiera. Do mortekov je to bieda a umierajú dvaja. Potom sa tú jednotku snaží doraziť veľká unita flyerov, ale hodím že total žumpu a prežívajú poslední dvaja. Prečo to tak popisujem ... lebo to bola moja taktika na toto kolo ... zabiť battle linu a ... nepodarilo sa. Čiže pre mňa je to tentoraz len za 3 body za objektivy.


Súperovo kolo, doliečuje mortekov ako blázon. Čiže sa to bude všetko opakovať. S tým rozdielom, že ja mám menej modelov. Čo nie je nič moc. A tak mi morteci salámovou taktikou orezávajú flayerov. A ja im nič nerobím na oplátku.


Druhý flank je horší. Tam mi nabehnú stalkeri druhého terrora a ten proste ... umrie. Samo rozhodla o tom posledná kocka na damage. Keby som ten 6+ fnp hodil tak si buchnem a verím, že tých stalkerov by som zmazal. To sa ale nestalo. Taktika sa plní, ukradnúť sa objektiv sa súperovi podarilo. Prichádzam o druhé monštrum, čiže súper zahráva za 5 (2 objektivy, 2 taktika a 1 za monster).


TURN 4 a 5

Pre krátkosť času sa už trochu ponáhľame po 4. kole a to piate už len odhadneme. Ale nepredbiehajme ... naľavo sa mi rúca flank ale úplne. Neviem zastaviť stalkerov, ktorí sa mi prefrézujú armádou. Proste na posedenie zožerú 4 flayerov. K tomu im asistuje Arkhan. Ja sa len presúvam zúfalo na objektivy, taktika je že mám držať 2 objektivy u súpera. Čo plním suicide redeployom 3 flyerov za chrbát súperovho generála. 


Na druhej strane je to salámovka. Ja aj zrežem dosť mortekov, ale potom ich súper dohodí 6 a začínam od znova. Tu sa už nič významné neudeje a režeme sa do konca hry. A nevyrežeme sa. Súper vyberá tú istú taktiku ako ja, 2 objektivy u mňa a plní ich. Tentoraz to má ale za 5 (má 3 za objektivy nakoľko už ich má viac).


Posledné kolo už len odhadneme ale tak by sa to aj stalo ... pán sudca. Čiže long story short. Stalkeri s Arkhanom si podajú môjho generalá v teréne. Umiera. Generál sa prereže flyermi. Naľavo  umierajú aj courtier a flayeri. Zabiitím môjho generála súper uhráva svoju grand strategy - vendetta a mne zabráni uhrať moju, nakoľko to bol môj posledný kúzelník na stole (prized sorcery). Za objektivy a taktiku to má za 5, ja len za 2 (za taktiku). 


Môžeme to ísť zrátať. Nakoniec je skóre:
Flesh-eater Coruts 19 - 26 Ossiarch Bone-reapers 

Musím ale povedať, že po 4. kole to bolo 17-17, ale už som vedel, že je zle, lebo draci došli a už som sa nemal ako vysporiadať s Arkhanom a stalermi. Asi bola chyba ísť po Harvesterovi a mal som skúsiť zabiť Arkhana, ale tak prvá hra proti OBR, takže nejaká ta chybička sa mohla vlúdiť. Každopádne to bola super hra, Decado bol herný gentleman, povolil nejaké zmeny (ale aj ja), však sme len priateľsky skúšali listy.

Ja som s Blisterskinom veľmi spokojný, rýchle, má to punch. Dvaja draci a 18 flayerov malo punch. Klasickým nedostatkom som sa nevyhol, ale to zmení len nový battletome alebo update wd. Už mám aj nápad na zmenu v liste, ale ešte to nechám tak a dám tejto zostave pár šancí v ďalších hrách.

Ďakujem za pozornosť. Ak sa nič neudeje, tak som späť s reportom proti Ogor Mawtribes.

+++ Alessan +++

utorok 22. februára 2022

Necromunda: Dark Uprising (Week 2)

SCAVENGE

+++

Damien oddychoval na posteli. Podľa posledných správ od Windeta (ten malý had sa zas ukázal ako nesmierne dôležitý zdroj informácií) niekto stratený datatablet našiel. A ten niekto bol veliteľ Korska z gangu Cawdor. Zo všetkých gangov, ktoré sa v Necromunde snažili získať nadvládu, mu bol tento najmenej sympatický. Fanatici. Už len pri pomyslení na obviazaných bojovníkov ho striaslo. 

Nedalo sa ale nič robiť, datatablet musí byť jeho. Bez neho sa v love nepohnú ďalej. Vedel to on a vedeli to aj jeho ľudia. Magos Tokarof sa ujal velenia, blademaster ako vždy mlčal a nič nenamietal. Nikdy nebol ambiciózny, pomyslel si Tor´shazza. Nevadí. Magos to určite zvládne. Zatiaľ sa nedialo nič vážne, ale podľa správ, ktoré sa mu doniesli, situácia v meste sa začala rapídne zhoršovať. Hromadné vraždenie bolo na dennom poriadku. Ešte sa nedostalo až sem, ale bolo iba otázkou času, kedy začne smrť úradovať aj v ich radoch.

Kvôli narazeným rebrám nemohol robiť prudké pohyby, ale svoj čas hodlal využiť efetívnejšie ako vylihovaním v posteli. Rany sa dobre hojili, miestny doktor sa ukázal ako odborník a nie šarlánt, za ktorého ho mal. O necelú hodinu mal dohodnutú schôdzku. Windet už ho čakal pred dverami, počul nervózne dupanie jeho nohy o podlahu. Spoločnosť im nebude robiť nik iný. Nechcel svoj kontakt zbytočne rozrušiť. Nabil svoju zbraň, vložil ju do púzdra a vyšiel zo svojej izby. Bol čas na krátku prechádzku. Bol čas na dlhší rozhovor. 

+++

A je tu čas na ďalší report z kampane Dark Uprising. Tentoraz som narazil na gang Cawdor, tzv. sviečkári alebo patkaniari. Som celkom zvedavý, ako sa predvedú, mám hlavne obavu s ich template zbraní, ktoré vedia zapaľovať súperove modely. Mne po predchádzajúcej hre absentuje môj leader, ktorý je v recovery (po premyslenom ale neskorom úteku z boja). Môj súper je na tom výrazne horšie, lebo po strete s corpse grindermi má v recovery 5 gangerov, a na hru tak môže aj s novými posilami nasadiť len 6 modelov. Ja si rollnem a idem do toho s 8 kusmi.

Hráme misiu Scavenge. Na boarde je 2d6 objektivov, hodili sme 7. Ak máme modely do 1" od niektorého z nich, môžeme sa ho pokúsiť preskúmať (double action). Na 4+ získame odmenu, na 1ku sa aktivuje pasca, pri 2 a 3 sa nič nedeje. Rozhádžeme si teda objektivy (mám to bližšie k trom z nich). 

Počas pre-game postupu si nahádžeme výnosy z teritórii, ja dostávam 90gp z tých mojich. Plus teda settlement mi dáva gangera zadarmo (čo sa vždy zíde, ale začína sa mi tých modelov kopiť). 

Ascendancy je pre tento týždeň Chaos a hádžeme si, že ak zabijeme model v shootingu, tak dostávame bonusové expy pre členov gangu.   

Deploy si vyberáme table edge a pomaly sa začneme vykladať. Väčšina objetivov je okolo stredu, taže minimálne jedno kolo budeme bežať, aby v tom ďalšom sme ich mohli lootovať. Dôležité ako vždy je držať sa v covery, alebo mimo line of sight. 


Zas si gang rozdelím na menšie skupiny, na jeden flank dávam Magosa, Kroota a Goliáša s brokovnicou, tí by mali stačiť na dobehnutie k objektivu a potom na bežanie k súperovi. Uvidíme.


Na strede je potom Ejros a Grab, tí majú za úlohu zobrať objektiv pred nimi a neumrieť pri tom. Budú to mať asi najťažšie lebo ten stred stola je trochu otvorenejší, takže sa budú hýbať v tieňoch. Napravo to potom uzatvára blademaster, escherka a zakrslík. K objektivu to majú najbližšie, čiže zakrslík berie a zvyšok runuje dopredu.


Prvé kolo je také nemasné neslané, hýbeme sa maximálne dopredu a snažíme sa zabrať čo najviac objetivov na lootovanie. To sa aj darí, myslím že za celé kolo sme sa nedostali k strelbe. Čo pri mojom gangu je oka, lebo najdlhší dostrel ma brokovnica na 16", zvyšok su pištole na 12". 


Druhé kolo a môžeme ísť na to. Pekne sa striedame v lootovaní. Long story short, ja z 3 objektivov hodím na 4+ dva, môj súper 1. Teraz na stole ostáva už len objektiv, o ktoý sa pobijeme. Moc sa mi do toho nechce, lebo vidím ako to vyzerá ak človek zacíti krv a nezabrzdí jej prelievanie. Nemá modely do ďalšej hry. Čiže idem do toho agresívno-opatrne.


Tu sa chystá na výpad Goliáš a blademaster, snažia sa pobrať čo najviac krytu proti paľbe a zatiaľ sa im to darí. Goliáš pobeží popri pite, a blademaster sa ponorí do bludiska napravo.


Tretie kolo a ja idem do toho, pri objektive sú dvaja borci tak si tam nabehnem a pokúšam sa ich odstreliť. Teda jedného z nich. Síce triafam a woundujem, ale je to iba flesh wound. Čo teda nie je moc dobré. Na opačnom konci vbehne môj close-combatový goliáš na súperovho juveho a rozomelie ho dvojručnou sekerou (ten damage 2 je úplne super cool).


Môj gambit ale nevyšiel ako mal a výsledkom je, že po zásahom templatou mám zraneného goliáša a zapinovaného Magosa, ktorý ma na sebe ešte aj blaze (čiže v najbližšej aktivácii môže začať horieť). V strede ešte Grab ukáže, že je sharp shooter a triafa súperovho panzerfaust nosiča, ale nič mu nerobí. Ale už len to, že ho zapinoval je big deal. 


Goliáš so sekerou ale nemal šťastie, najskôr ho dostal template, ktorý ho zranil a potom si druhý juve v súperovom gangu dobehol na coup de grace do close combatu a urobil mu úsmev od ucha k uchu. 


Nakoniec sa súperovi na začiatku štvrtého kola podarí lootovať posledný objektiv (4+ ale nepadá) a hra sa teda končí. Tesne predtým ako sa do boja dostali blademaster s escherkou, čo bola trochu škoda, lebo by boli Cawdorom ukázali ako sa bojuje na blízko. Nevadí, čím menej modelov umrie, tým viac ich ostane do ďalšej hry. 


Ideme sa vysporiadať s post-game sekvenciou. Nahádžeme si odmenu za looty (pre mňa to znamená ďalších 40gp), jediná mŕtvola si hodí, že nemá žiadne vážne zranenie, dokonce nemusí ísť do recovery. Odtiaľ sa vracia môj šéf, so zhoršenou willpower a intelligence. Čo ale bola nízka cena, aspoň podľa toho čo všetko sa mu mohlo stať. 

+++

Magos mu podal datatablet. Ako vždy, bol stručný. Boj bol krátky, ale intenzívny. Najhoršie dopadla ich nová posila, ale Torg bol z tuhého cesta a jeho zranenia boli skôr povrchové. Damien bol spokojný, že sa z bratmi dohodol na spolupráci. Rozhovor s jeho kontaktom ho neupokojil. Skôr naopak. Situácia bola vážnejšia ako sa vravelo. Prisudzoval to za skvelú prácu propagandistov pána úľového mesta. Ak to dokázal držať pod pokrývkou tak dlho, musel to byť naozaj génius. To ale nemenilo nič na tom, že peklo už klopalo na vstupné dvere. Musia sa začať hýbať. 

Údaje z tabletu boli zaujímavé. Jeho cieľ bol v Arcose. Sprvu tomu neveril, ale teraz to mal potvrdené. Nielen z dát, ale aj ústne od svojho kontaktu. A teraz vedel jeho poslednú lokáciu, kde ho videli pred niekoľkými dňami. To bola dobrá správa. Nemali by otáľať a vydať sa na cestu. Zaklopanie na dvere. "Vstúpte". Dvere sa otvorili a do miestnosti vstúpil Blademaster Kochta, nasledovaný Magosom Tokarofom. "Je najvyšší čas vás oboznámiť s tým, prečo sme tu. Teda skôr, kvôli komu sme tu." Keď skončil s brífingom, miestnosť sa ponorila do ticha. Všetci vedeli v akej sa nachádzajú situácii. Cesta späť neexistovala, a pred nimi bola len prísľub bolesti a smrti. Nič si z toho nerobili, nakoniec boli to skúsení lovci ľudí a toto bol ich každodenný chlabíček. Nájdu svôj cieľ a doručia ho klientovi. Alebo pri pokuse o to zomrú ...  

+++

Za zarobené peniaze dokupujem dalšieho gangera a preventívne si hádžem na ďalšie kolo za teritórium a získavam ešte jedného gangera for free. Čo sú za dve kolá už štyri modely, čo bude treba spraviť. A čo so zvyškom peňazí. Kupujem si Championa, escherskú mlátičku s pw axou a poriadnym armourom (tú ale dodám, až keď ju namaľujem, čiže asi o týždeň). 


MAD DOG DUO

Strážca brány a príležitostný nájomný lovec ľudí, to je Mad Dog. Málokto by od neho očakával to, že sa po nociach zakráda temnými miestami Underhivu a stopuje svoju korisť. Špeciálne upravená helma s unikátnou zobrazovacou jednotou je mu v týchto miestach nápomocná, bol to jeden z nájlepších obchodov aké vo svojom živote urobil. Momentálne prijal ponuku pridať sa k Damienovej bande, nakoľo situácia v Arcose začína byť napätá a spoľahlivý spojenci sa budú hodiť. Podľa Mad Doga teraz pôjde o život každému. 

Zbrane: stub gun a flail




KRISS TOFERSON

Od maliča bola vedené k tomu, aby prežila v drsných podmienkach úľového mesta, teda jeho spodnej časti, plnej krutosti a každodenného boja o prežitie. Teraz sa necháva najímať ako sprievodca po Arcose, v ktorom pozná veľa miest a skratiek, čím vie pomôcť svojim zamestnávateľom prežiť bez úhony tam, kde by mohli umrieť. S Damienom ju spojila predchádzajca spolupráca pri love Kruegera, goliášskeho bossa, ktorý sa rozhodol začať žiť na vlastnú päsť a hlavne pre svoj profit. Preto keď ju Damien kontaktoval, nezaváhala ani na chvíľu. Aj ona počula o miznúcich osídleniach, po ktorých neostalo nič len rvavé stopy.

Zbrane: stub knife a fighting knife



Nakoniec opäť pridelím expy za účasť v hre a goliášovi aj za potvrdený kill. Ale aj tak ešte niekto nie je na tom tak, aby dostal nejaký upgrade. Takže uvidíme v ďalšje hre, kde sa stretnem zas s novým gangom, ktorým bude tentoraz Orlock. Ďakujem za pozornosť a do skorého čítania.

+++ Alessan +++