streda 14. augusta 2019

Astra Militarum vs. Blood Angels (1.500 pts.)



Sons of Sanguinius


Hrdí a nezlomní. Synovia mŕtveho primarcha tak ako ich pozná celé Impérium. Príbehy o ich odvahe pozná každý. Ale existujú aj také, o ktorých existencii vie len malá hŕstka vyvolených. A aj tí sa neodváži často medzi hviezdy nakoľko tajomstvo, ktoré objavili je tak ťaživé a nebezpečné, že ich životy visia na veľmi tenkom vlásku. 

Vyšetrovania musia prebiehať v maximálnom utajení. A aj napriek tomu vedia, že o nich vedia. A že sú lovení. Že jedného dňa sa každý z nich pozrie do čiernych očí svojho anjela smrti, ktorý si pre nich príde. Aby ochránili kruté dedičstvo, ktoré im koluje v krvi ako večná spomienka na posledné okamihy ich anjelského otca.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Blood Angels patria medzi armády, proti ktorým si vždy rád zahrám. O to viac, ak nejde len o časť imperiálnej polievky vo forme smash-kapitánov a pár jednotiek skautov. Takže imperiálna garda sa vydala do boja v nasledovnom zložení: Creed, Company Commander, Primaris Psyker, 4x10 blatošlapov, 2x5 Scionov s tempestorom, 10x veteráni s plasmami v Chimére, Sentinel, Hellhound, 1x sws s 3 meltami, 10x Rough Riderov, 4x Bullgryn, hwt s mortarmi a heavy boltrami, Basilisk. A samo Tank Commander Battle Tank.

Proti mne sa postavili: kapitán na jp s kladivom a štítom, kaplán (asi aj ten menový), 2x5 Intercessorov, 2x5 scoutov (sniperky a boltre), Libby dread, cca. 15x death company na jp (s 3x kladivom). Rýchly a hard hitting list s nejakými tými trikmi v rukáve. Uvidíme.

Hráme na objektivy (3vp za každý na konci hry) a aj kartičky (5 na ruke, jednu viem súperovi blokovať, keď zahrám kartu doťahujem do 5 na ruke). To vyzerá celkom zaujímavo. Rozložíme objektivy, vyhrávam hod na prvé kolo a deployneme sa. Dozadu dám basiho a hwt na stred pechotu a  zvyšné tanky. Scionov do rezerv. Súper má dosť vecí v rezervách (chary a death company), zvyšok na stole pri objektivoch.

Súper mi nekradne ini a môžme ísť na to. 






TURN 1


Pohnem sa dopredu aby som držal čo najviac objektivov, ale musím obetovať streľbu gardistami a sentinelom aby som sa cez order a stratagem dostal k objektivu u súpera. Streľba je sporadická a myslím, že zabíjam len pár scoutov. Basilisk pretlačí pár woundov na predátora. Nič fantastické. 




Hellhound sa vydá dopredu otravovať, za ním v tesnom závese idú bullgryni ako counter-charge jednotka (áno hrám ich s granátometmi, tak ako sú namodelovaní). Ruiny hráme na štýl ITC, takže spodné poschodie je nepriehľadné.




Šprintujúci gardisti, ktorí sa vďaka ordru pohnú 2x vrátane advancu. Vedia byť pekelne rýchli. Je mi to ale prd platné. Súper sa navalí na objektiv s intercessormi a scoutami, preriedi gardistov a chargne sentinel.




Aj napriek pohybu súper kontroluje väčšinu objektivov a mne kartičky veľmi nepomohli, takže prvé kolo je dosť slabé na nahraté body.




TURN 2


Opäť pohyb dopredu a tentoraz už je to lepšie. Hellhound páli jednotku scoutov a maže ju zo stola. Predátor dostáva ďalšie woundy od predatora. Tank Commander nič nevidí. Pripravujem sa na príchod death company, takže vypĺňam priestor aby sa dalo deep striknúť tam kde chcem ja.




Boj o objektiv prebieha. Súper nie a nie nahádzať poriadne woundy, a keď aj niečo prejde, tak to na pána usajvujem na 4+. Kripl fajt indeed. Scionov si a koníky si odkladám na 3. kolo lebo ich príchod nič nerieši.




Súperovi prichádza death company aj so supportnými charmi. Dostávam multi charge do hwt a basiliska a jednoducho sú zamzaní zo stola kladivami a bambiliónom útokov. Smashkapitán sa deployne k nekonečnému close combatu a ide to tam poriešiť. Všetko čo treba zabije, teda sentinela a zvyšok BA si poradí s gardistami.




TURN 3


Ja sa valím stále dopredu. Zhodím scionov a jedna päťka sa zameria na predatora, ale upálim obe plasmy a vezmem asi len 2w. Potom sa mi podarí charge a tak mám od predátora na kolo pokoj. Chiméra s vetmi sa ešte pridala do cc kvôli objektivu ale tá umiera na kladivo a veteráni tak musia vystúpiť. Druhí scioni potom premažú intercessorov v ruine. 



Koníkmi ešte chargujem scoutov na objektive a zvyšky jednotky umierajú. Gardisti sa presúvajú vpred do stredu stola k objektivom. V deployi death company pokračuje v krájaní gardistov. Dread si našťastie nehodí fly kúzlo a tak sa len smutne pozerá na hellhound na druhej strane ruiny.




TURN 4


Sťahujem sa s veteránmi od slamguinia, táto strana je už stratená a s ňou aj 2 objektivy na nej. Snažím sa doraziť intercessorov ale so striedavým úspechom. Hellhoundu sa nedarí a tak v ďalšom kole umiera v close combate potom ako mu to libby dread vysvetlil. Scioni po streľbe do intercessorov chargnú predator.




Súper presúva pomocou stratagemu death company za môj chrbát ale ani s rerollom na 3d6 nedokáže dochargovať.

TURN 5


Tank Commander sa odviaže a spoločne s lasgunmi a meltami zo sws mažem celú death company zo stola. Čo bol teda výkona nedúfal som že to vydá.



Bullgrynmi nabehnem predátora a držím objektiv pri ňom. A to je asi všetko čo zvládnem urobiť. Kapitán zmaže veteránov, libby dread hellhounda, chary zvyšné hwt v ruine. 




Silná zostava na strede stola. Hádžeme na ďalšie kolo a ... koniec hry.



GAME OVER


Hra sa skončila a môžeme počítať. Objektivov držíme rovnako, každý 3ks. Takže zatiaľ je to 9:9. Ja uhrávam first blood a linebreakera, oproti súperovmi linebreakerovi. 11:10. A môžeme spočítať body za kartičky. A tam ja uhrávam 8 a súper 10 bodov (z toho 3 v poslednom kole). Takže nakoniec tesné víťazstvo Blood Angels 20:19.


Bolo to tesné a vedenie sa striedalo každým kolom a aj keď mi na úvod nepadli dobre karty, nejako sa to potom vyrovnalo. Súperovi ďakujem za super hru a teším a na ďalšie.

Ďakujem za pozornosť.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Inkvizičná loď opustila orbitu planéty. A približovala sa k bodu, v ktorom vstúpi do warpu na dlhú cestu do inkvizičného zariadenia na Altei VII. Miesto masakru bolo zdokumentované. Obrazový materiál zhromaždený. 

Bojový krížnik sa skrýval na odvrátenej strane priľahlého mesiaca. Nik si nevšimol jeho prítomnosť. Ani odpálenie jedného z transportných torpéd. Kontaktný bod bol vyrátaný na sekundu predtým ako inkvizičná loď vstúpi do warpu.

5 anjelov smrti v čiernych brneniach čakalo na to kedy predná časť torpéda prenikne vonkajším plášťom lode a časovač uvoľní ich ukotvovacie náramky. Potom sa budú môcť pustiť do krvavej práce, ktorú v svojom stave pomätenej mysle nedokážu pochopiť. Prežijú posledné okamihy primarchovho života až kým nezabijú celú posádku lode a neobrátia zbrane proti sebe. Loď bez posádky ostane navždy uväznená vo warpe. Spoločne s tajomstvom, ktoré sa pokúšala odhaliť. 

Kaplán Zophael sledoval záblesk sprevádzajúci warpový skok. Vedel, že jeho bratia splnia svoju úlohu. Pre Cisára. Pre Primarcha. Pre légiu.

+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára