pondelok 20. júla 2020

Kill Team: Death Guard vs. Dark Angels (125 pts.)



Dvere sa pod terminátorovým úderom rozleteli na drobné kúsky. Mali vydržať besnenie živlov, ale nie priamy kontakt s takouto silou. A Salliusa zaliala žiara svetla a čerstvý vzduch. To druhé nebolo príjemné, ale po dlhej dobe väznenia to bolo prijateľné. Prešiel pohľadom okolie. Vysoké veže sa týčilo všade naokolo. Úľové mesto. To sa mu páčilo. Nech bol ich väzniteľ ktokoľvek, miesto vybral naozaj dobre. Všetko navôkol vyzeralo zanedbane a schátrane. Stare bezvýznamné mestá na bezvýznamných planétach patrili medzi jeho obľúbené. Veľa obyvateľov, malá posádka domobrany. Dlhý reakčný čas na volanie o pomoc.

Ideálne miesto kde začať novú vlnú nákazy, kde vybudovať novú armádu na boj proti Falošnému Cisárovi. Aj keď už dlho nežil životom Zradcu, ako to nazývali bábky mŕtvoly na zlatom tróne, a jeho životom bola služba pod veliteľom, ktorý ponúkol najviac. Skĺzol pohľadom na preživších členov svojej bandy. Aj keď možno zmena nebude až taký zlá nápad. Otvoril komunikačný kanál.

"Bratia. Kým nájdeme nášho väzniteľa a pomstíme sa mu, môžeme využiť čas aj na nejakú zábavu. Chodte a šírte dary Nurgleho. Neušetrite nikoho. Informácie získame aj od mŕtvych po ich premene. Zabite všetkých, ktorí vám prídu pod ruky. Rozšírte naše rady !!!"

A ulice úľové mesta zaplnili výkriky hrôzy, výstrely zbraní a zaplavila krv. Sedem dní trvalo krvi prelievanie spôsobené Salliusovou bandou. Ďalších sedem krát sedem hodín démonický rituál s telami mŕtvych. A potom ... mŕtvi povstali a prezradili Salliusovi všetko čo potreboval vedieť.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Tak nám to začalo znovu. Tretia sezóna kill team kampane 2Br. Ja som sa rozhodoval dlho pre zmenu ale nakoniec opäť zvíťazil papa Nurgle. Do tretice všetko dobré a Death Guarda dostáva šancu aj tentoraz. Už som si na jej hranie zvykol a musím povedať, že ma stále neprestalo baviť. Mortarionovi synovia sa do kill teamu proste hodia.

Prvé kolo tradične začínam s Metodom, ktorý tentokrát siahol po Dark Angels. Jeho hero hammer kill team s kopou seržantov a veteránov, čo nesú samé special zbrane na cc aj streľbu bude ťažký oriešok.




Misiu aj s deployom nájdete na obrázku nižšie. Držanie objektivov a dolovanie informácií za držanie každého z nich znamená, že vám narastá skóre. Keď naťažíte dosť, môžete ešte svojich zajatcov zabiť a získať nielen body, ale zabárniť v skórovaní súperovi.


Deployneme sa, ja dávam na stred flailu s leadrom a jedným blight launcherom, druhý ide na pravé krídlo s poxami a flailista s poxami naľavo. Súper to rozhádže tak na striedačku, ale väčšina modelov je na strede, pravé krídlo bude atakovať kladivár, v outflanku je flamer.






V prvom kole prehrávam ini, čo mi celkom vyhovuje a súper sa musí pohnúť vpred. Zaberie jeden objektiv v stredovej línii, na pravo failne charge do poxov. Ja vybehnem po objektivoch na krídlach poxami, stredový beriem plague mariňákmi. 




Skúšam charge s plague mariňákom s axou na 8" na plasmu, dostávam na overwatch šestku na hit, wound a out of action. Dobrý začiatok. Ja potom šťastne odpaľujem jedného kladivára. A failujem charge s flailou na 6". Ja na streľbu prichádzam o 2 poxov.




Ini na druhé kolo ma rovnaký priebeh. Dark Angels idú a zavesia sa na všetko čo dokážu dochargovať. Na jednom flanku to fistič vysvetlí poxovi, ale dostane counter charge od flaily, ktorá mu nič neurobí (napriek giftu 2+ na hit a 2+ na wound). Na pravo potom druhé kladivo rozklepe ďalšieho poxa.




Ja chargujem flamer s leadrom, prežijem overwatch, ale nedokážem spraviť viac ako dať flesh wound. Plasma a grav sa prestreľuje s bligh launchermi. Výsledok je mŕtva plasma. Do deploya ešte súperovi hodím bolter plague mariňáka.




Tretie kolo a ja vyhrávam iniciatívu. Nahádžem poxov na čo sa dá zvyšných pošlem na objektívy. Jeden najbližší ku mne ničím, už mi na nič nebude a treba sa zamerať na ďalšie. Kladivár rozklepe ďalšieho poxa. 




Fista si zas podá flailu a tá sa porúča zo stola. V tom cc to nejde a ťahám za kratší koniec. Môj leader tentoraz nesklame a odpáli falmeristu do večných lovísk 3d z fistou a nekompromisnou 6kou na out of action. 




V tomto kole plním aj obe sekundárky (byť 2 kolá v súperovom deployi a mať 2 kolá po sebe modely na 3 stranách stola) a môžem ich tak hodiť do víru diania.




V štvrtom kole potrebujem vyhrať ini a vyhnúť sa chargu kladivára na môjho leadra (súper jedoznačne ide po ňom za zdroje za sekundárku). Prehrávam. Aj napriek retreatu ma súper dobehne a vysvetlí mi opakovane ako funguje to posrané kladivo s 3d flat damage. Leader to nepredýcha. Blight launcher ale dobre zamieri a odstreľuje zo stola fističa.




Na gravgun ešte zavesím zvyšných poxov. Ale už ich moc neostáva (myslím, že v tomto momente sú 4 mŕtvy, jeden je shaken). Spolu s mŕtvymi plague mariňákmi je to na break test. Hádžem osem. Čo je samozrejme málo lebo leader je mŕtvy a som broken. Zabíjam tretí objektiv a môžeme sa pozrieť, či pôjdeme ďalej a ja prídem o ďalšie modely.




Súper hádže a padá ... 2. Takže hra sa končí. A ja som rád, že už neprídem o ďalšie kladivo. S bodmi som na tom lepšie ako s živými modelmi (po súčte to vyšlo na nejakých 11-1). Salliusova banda si tak pripisuje prvé víťazstvo. Na casaulty rolloch ide všetko až do momentu kedy hádžem na posledného leadra. Dávam 1ku a tak sa Sallius bude resurektovať hneď po prvej hre. To ale nie je žiadna tragédia.




Súperovi ďakujem za super hru. Po dlhej dobe povinného oddychu ma to nakoplo nielen do hrania ale aj do maľovania, a už mám pripravenú várku chrchliakov, ktorých namaľujem v rámci tejto kampane. Ďakujem za pozornosť a čoskoro sa čítame pri ďalšom reporte z kampane. Count the seven !!! 

+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára