streda 22. septembra 2021

KT2.0: Death Guard vs. Ork Kommando

Tak som tu s ďalším reportom z nového kill teamu. Tentoraz overenú partičku chlapcov nurglovych preskúšal priamo team zo základnej krabice. Ork komando. Ja som vytiahol to co predtým. Čiže champa s fistou ale pištoľ vystriedal boltgun, flailu, ikonu, heavyho s blight launcherom a warriora. Všetky boltre dostali virulent rounds equip, ikona dostala plague bell. Za zvyšok ešte pár toxínov na nožíky. 


Na strane orkov to bol väčší zahul, a úprimne nepoznám ani jeden model po mene, ale po pamäti tam bol Nobb s klawou, squiga, sniper, raketak, burna,  commsak, a ďalší 4 orkovia do počtu. Možno z fotky vytusite, že o čo išlo. 


Pre-game

Opäť ideme pekne podľa návodu na matched play. Misia je tentoraz domination. 5 objektívov, jeden v strede, 2 v kazdom deployi. 1vp ak držím 2+ objektívov, 1vp ak mám viac ako super, 1vp za každý objektív u súpera. Vyberieme si kill team, orkovia vyhrajú roll off a budú ataker. Čiže ja sa vykladam prvý. V scout fáze si vyberáme obaja recon, čiže 1 operatives sa môže pohnúť o 3" (dash akcia). Ataker si tým pádom vyberá iniciatívu na prvé kolo.


Ja sa deploynem za ruinami, a okrem warriora a heavyho mam všade conceal order. U orkof je to podobné, na ruine sú sniper a raketak, zvyšok za budovou alebo na flankoch. 

Turn 1 

Prvú dostáva do lebene supu warrior a sniper mu berie 4w. Mohlo to byť horšie. Ja aktivujem ikonu, ta zazvoní na zvonec a bude dávať 2" na move kamošom do 6". 


To mi pomáha dostať champa aj flailu na flanky za kontajnery. Ja si vystrelim s warriorom a hneď 2x a redukujem raketaka. To nebráni orkom aby chargovali. Najskôr flaila naseka nejakému pobehajkovi ale ten prežíva. Dorazí ho až v druhom kombate nakoľko ten búcha druhýkrát za ploy. 


Breacher potom nabehne champa s fistou, dáva iba jeden crit a prechádza 5w, ja ho na oplátku rozprsknem fistou po blízkom teréne, 2 hity a 2 crity sa nepýtaju. 

Turn 2

Obaja hadzeme 6ku a idem ja lebo orkovia mali incku v prvom kole. Je to ťažký výber ale nakoniec ide flaila a charguje ďalšieho orka. Tentoraz to ale nie je žiadna sláva a aj vďaka zraneniam z predchádzajúceho kola nedokážem zabiť orka a pred posledným mojim útokom umieram. Zahrávam ale tactic ploy a dávam orkovi 3mw čím mu beriem posledné 2 životy. Takže nakoniec nie zbytočná smrť. To na druhej strane využíva squigga a charguje môjho champa. Výbuch ho roztrha na márne kúsky a dáva damage aj ikone. Našťastie to stalo zivot aj squiggu a už ma nemusí trápiť. 


Ja potom ikonistom odstrelujem orka na stredovom objektíve, a druhou davkou z boltra za strategic ploy odpalujem aj raketaka na budove. Sweet. Sniper potom strašne missne a neurobí nič warriorovi. Ten nabudeny takymto šťastím odpaluje dvojitou dávkou súperovho leadra, ktorý sa zdržoval na domácom objektive nekryty. Launcher sa len pohne vpred. 

Turn 3 

Skúsene vyhrám incku a hýbem sa na stredový objektív s ikonou. Po ceste odpalujem snipera na budove. 


Následne dostáva launcher nášup od burnu, a idem na 6w. Potom ho ešte zredukuje commsak na 4w posledné. Burna pociti silu boltgunu strielajuceho 2x a poruca sa zo stola. Commsak si zopakume streľbu v overwatchy, a heavy padá pod náporom streľby na blízko. 

Turn 4 

Vyhravam opäť iniciatívu. Ikona to namieri na posledny model na stole a commsak umiera. Ešte sa warriorom dotrepem na 1 superov objektiv. 


A môžeme počítať. Ešte ale pohľad na man of the match. Ikonista.


Takže hra sa konci v 4. kole. Na body to konci nasledovne: DG 7 (1+1+2+3) vs. Ork kommando 6 (2+2+2+0). Tesná hra s lepším výsledkom pre nurglakov. Ale iba o kúsok. Súperovi za ňu ďakujem.

Pár poznámok. Opäť sme nehrali tacops kartičky, tieto prvé hry fakt stačia bez nich. Mechanika dobrá, len ten visible, obscured a cover treba neustále pilovat. A pozrieť nejaké videa na ozrejmenie. Boltre co strieľajú 2x za kolo a majú na crite 5dmg sú fakt fasa, celkovo tie Bolt zbrane s 2x streľbou budú super. 

Mam pocit ze ikonu som zahral lepšie, neumrela prvé kolo a pomohla mi roztiahnuť sa po stole. Stále nie som sold s blight launcherom, ale to ešte uvidíme. Ďakujem za pozornosť. 

+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára