nedeľa 20. októbra 2019

Kill Team: Death Guard vs. Astra Militarum (100 pts.)



Thunderhawk ich viezol na povrch. Légia už nedisponovala týmito typmi transportov, ale počas minulých bojov sa Malignusovým bratom niekoľko kusov podarilo ukoristiť a premeniť. Práve vstupovali do atmosféry Phaistos Osiris, planéty kde čakal jeho osud. Artefakt bude čoskoro nájdený, a zmení priebeh celej vojny. Nielen v tomto systéme. Ale v celom Impériu. Na vnútornom displeji sledoval všetkých členov svojej bandy. Jeho oko však spočinulo na jednom z nich. Partiolus. 

Deathsroud sa nenachádzal na tom istom mieste ako zvyšok. Dostal špeciálnu úlohu. Tesne pred odletom ho Malignus vyhľadal. "Povedieš stádo. Zaberieš stanicu Zetta 12.47b a budeš ju brániť pred kýmkoľvek kto sa jej pokúsi zmocniť. Do odvolania." Malignus nečakal na odpoveď, bodyguard za celé tie roky čo bol s nimi nikdy neprehovoril, nikdy neprejavil žiadne emócie, nikdy neurobil žiadne gesto. 

Nemohol vedieť kam ho Malignus posiela. Do miest najkrvavejších bojov, s najslabšími kusmi z celého stáda. Aby držal bezvýznamnú stanicu a našiel tam to, čo sa mu nepodarilo doteraz. Smrť. "Áno. Je najvyšší čas zbaviť sa tohto bremena. Tohto primarchovho nohsleda." Široký úškrn na Malignusovej tvári zakrývala pred ostatnými jeho prilba.

Kill team kampaň sa preklopila do druhého kola. A ja som sa dohodol na odohratí misie pre toto kolo proti imperiálnej garde. Armádku poznám, bude to tough pretože kopa special zbraní a možno aj jeden z najlepších cc modelov v celej hre. Ale nepredbiehajme. Ja som si na hru vybral takú zvláštnu zostavu. Chcel som tam dať Deathshroud Bodyguarda aj keď na 100b sú tie elity fakt problémom. Ale nevadí. K shroudovi (champion) sa teda ešte zmestilo 14 poxwalkerov (riešil som či druhý flamer nevymeniť za poxa ale tak načo špekulovať).



Proti mne sa nakoniec postavila vcelku slušná zostava. 11 modelov, z toho 4 scioni (3x plasma a 1x volley gunn), seržo s plasma pistolou a zvyšok blatošlapovia. Veľa dakka, veľa slušného dakka. Takže to bude vcelku zaujímavé.



Deploy bol vcelku rýchly aj napriek vaäčšiemu počtu modelov na oboch stranách. Strany boli identické, los blokovaný zo všadial. Takže sme sa mohli pustiť do obsadzovania rafinéria a do zbierania VP za držané objektivy. Misia Recover Inteligence je vcelku fasa, 5 objektivov na stole, skórujú sa na konci roundu (3vp za stredový, 1vp za 2 objektivy pri vaššej deploy zóne, 2vp za tie pri súperovi). Chce  sa to držať na objektivoch a vyhnať súpera z tých jeho. Ja nakoniec nechám termosku na stole. Súper dá do rezerv 1 plasmu a volley gun.




TURN 1


Ja sa rozbehnem na objektivy, beriem svoje poxami (cca. 3 ks na stranu) a do stredu sa rozbehnem termoskou (advance) a asi 4 poxami. Zvyšok poxov rozutekám tak medzi (čo sa ukázalo ako nie dobrý nápad). Na termosku hrám coud of flies čím som zaskočil súpera a tak môže strielať iba do poxov. Aj tak dá pár fleshiek a jedného odpáli na strede.




Do chrbta mi padá duo scionov a z objektivu odpaľujú 2 pox walkerov (4 shooty, 3 out of action, well). Ak to takto pôjde ďalej, dojdu mi poxovia proklate skoro. Čo sa mi až tak nepozdáva.


Vačšina gardistov je defenzívne vzadu. Stred mi ostreľujú plasmy a poxoch na objektivoch zas lasguny. Nemať shooting fázu je zvláštne a vidím, že aj slabé zbrane čo hitnú su pre mňa problém. Na konci kola rátame: DG (5) : AM (2).



TURN 2


Súper sa pohne bližšie, ale na stred len s tým čo musí. Ja naopak idem full throtle dopredu a na ľavo posielam dopredu 2 poxov aby kontestili objektiv. Vzadu chargnem 2 scionov čo mi tam robia šarapatu a stiahnem tam 2 poxov. O jedného ale prichádzam (čo mi komplikuje život na home objektive).




Na strede chargujem gardistu s GL shroudom a pilujem do ďalšieho gardistu. Chop chop, zap zap a zabíjam oboch. Na oplátku nič neurobím scionom a tí mi zabíjajú poxa (a tu strácam objektiv). Dvaja poxovia čo išli dopredu tlačiť na objektiv skončili ... well ... out of action po streľbe z lasguny a plasmy (proste tie moje hody boli strašné). Ďalší 2 poxovia sú shaken kvôli fleshkám. Na konci kola rátame: DG (4/9) : AM (4/6).



TURN 3


Tu to začína byť vážne. Na strede ma začína garda prečíslovať. 1 pox je na 2 fleshkách z plasma pistole čo ho ostreľuje. Sťahujem z 1 objektivu poxov do stredu (niektorí do dajú chargom na gardistov). Snažím sa nejako savnúť aj objektiv s 2 scionmi, ale tam už nemám čo dať a tak chargujem posledným poxom. Čiastočný úspech je charge ďalšieho poxa na objektivového gardistu, ale stále tam má kamoša takže musí umrieť.


Shroud nabehol 2 gardistov skórujúcich objektiv na strede. Musím zabiť obidvoch a hodiť nerve test na poxovi (ten neumrel lebo pištoľ ho 3x netrafila). Takže rozdeľujem útoky na shroudovi. 2 a 2. Prvá sada, 1 triafa 1 miss, reroll (chyba). 2 Woundy. Prvý dava 3 damage. Hádžem injury a ... 1, 1 a 1 (sem som si mal šetriť reroll). Blbé. Druhá sada útokov. 2 hity. 2 woundy. Prvý damage 1. Injury ... 1. Well. Toto nešlo ako malo. Potom dostávam útok naspäť a dostávama wound a na save ... 1. Do Mortarionovho kurieho oka. Zahrávam za 2cp stratagem, že na po strate woundu dávam na modely do 1" na 6ku mortal. 1 z 2 vyjde a zabíjam jedného gardistu. Zvyšní poxovia nič neurobia. Samo nehodím nerve na poxa na strede a keďže sa porúčali ďalší poxíci hádžem break teste ale ten dávam. Počítame: DG (1/10) : AM (7/13).



TURN 4-5


Snažím sa na strede mazať gardistov, ale tým že shorud ostáva vždy loknutý v cc, tak sa s ním nemôžem presúvať ako chcem a poxovia proste nerobia nič, okrem toho že umierajú. Nemám čím tlačiť na súperove objektivy a nemám čím brániť môj 1 domáci. Na konci štvrtého kola nedržím ani jeden objektiv (proste celé zle, poxovia čo mali zabiť aspoň jedného gardistu nič nespravili). Ja prežívam s termoskou plasmu (reroll na 4++). Aby toho nebolo málo tak nehádžem break test (5 a 5). Kocky išli.



V piatom kole zmažem 1 gardistu na strede a posuniem sa poxom na objektiv vzadu, ale to už je len kozmetika. Konečne zabíjam gardistov na objektivoch ale to už mi nie je nič platné. Hodím na poxovi nerve test a prečísľujem stred a kontestím súpera na 1 objektivoche. Aj tak po spočítaní je to: DG (4/14) : AM (1/18). Ak by sa hralo 6. kolo tak by sa to ešte dalo otočiť, súper hádže ... 2 ... koniec hry.


Nakoniec tesná hra, nebyť kociek mohla byť ešte tesnejšia. Každopádne to bola dobrá hra, za ktorú súperovi ďakujem a teším sa na ďalšie, mám garde čo odplácať. Každopádne hranie poxov s termoskou bolo fasa, len som ju mal asi hodiť do rezerv a hodiť niekam inam. Aj keď ten stred držala dobre a najmä od neho držala súperove modely.

Tepelná vlna z motorov rozvírila prach. Thunderhawk dosadol na zem a zadná rampa sa začala otvárať. Zvnútra transportu vystúpila skupina siedmych plague mariňákov. Malignus sa rozhodol nájsť Partiolusa osobne. Alebo aspoň to čo z neho po takom dlhom čase ostalo. Okolité terén niesol známky ťažkých bojov. Niektoré budovy horeli. Všade navôkol sa povaľovali mŕtvoly. Z blízkeho tieňa sa oddelila obrovská postava. Zbrane vyleteli avšak kým stihli vystreliť, Malignus vydal príkaz. "Nestrieľajte." Pomalými krokmi sa k nim blížil ich brat. Obrove brnenie nieslo znaky po tvrdých bojoch. Škrabance po projektiloch, priestrely po plazmových zbraniach, časť brnenia na ľavej nohe chýbala.   

Partiolus sa zastavil pár metrov od Malignusa. Uprene sa na neho díval. Malignus vedel, že to vie. Vie, že sa ho pokúsil zbaviť. Vie, že sa prišiel uistiť či umrel. Terminátorove ruky pevnejšie zovreli rukoväť jeho zbrane. Malignus mu opätoval pohľad a prehovoril. "Nebudem predstierať radosť, že ťa vidím. Viem ako vnímaš svoju službu v našej bande. Cítim tvoju nechuť. Tvoju nevôľu. Tvoj vzdor. Chceš sa vrátiť. Pomôž mi v mojom poslaní a ja to zariadim." 

Ticho netrvalo ani pár sekúnd, ale zdalo sa, že trvá večnosť. Potom terminátor pomaly pootočil hlavou a takmer nepostrehnuteľne prikývol. Malignus zaistil poistku plazma pištole čo skrýval za chrbtom, otočil sa a vykročil ráznym krokom k čakajúcemu Thunderhawku. Zvyšok jeho warbandy ho nasledoval.

+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára