utorok 16. júna 2020

Kill Team: Death Guard vs. Orks (110 pts.)



Hallitus nevedel prečo ho démon poslal na toto miesto. Drmolil niečo o tajnom komplexe pod zemou, ale jednoducho mi neveril. Kde by sa na tejto bohmi chaosu zabudnutej planéte vzal tajný komplex. A prečo ? Odmietal uveriť, že táto planéta mohla niekomu stáť čo len za povšimnutie.

Lokáciu našli bez akýchkoľvek problémov. Neboli však prví. Orkovia. Zelenými kožami sa to tu len tak hmýrilo. Boli všade. Skákali po okolitých budovách, rozoberali staré zariadenia a skladali z neho podivné stroje. Dal svojmu teamu signál a ten sa nehlučne pohol. Všetkých pozabíjajú a dokážu démonovi, že tu nie je nič o čo by mali stáť.



Nastal čas dokončiť resty z pred korony. Presne vtedy sme odohrali hru pre 4. kolo našej kill team kampane a presne odvtedy nebol čas na napísanie reportu. Takže sa do toho pustime. Misia je na obrázku nižšie. V podstate sa musíme dostať do pozemného komplexu a na to je potrebne držať 2 kolá po sebe dva terminály. Kto ich takto dokáže udržať, automaticky vyhráva v hre. 



Do hry idem s menej početným teamom, čo sa proti orkom nemusí oplatiť, ale chcem vyskúšať po dlhej dobe nejakú termosku na stole, tak hádam to nebude až taký prepadák. Cieľ je jesný, nahrnúť sa na 1 objektiv  a ten silou mocou držať väčším počtom modelov a pomaly zabíjať orkov. A uhrať remízu. Čo bude proti toľký modelom problém.




TURN 1


Vyhrávam iniciatívu a suniem sa dopredu. Odkladám cp na príchod termosky na objektiv a zvyškom advancujem. 2 poxovia idú ako distraction na objektiv vľavo. Blight launcher vyskočí na strechu odkiaľ má dobrý výhľad. Flaila a seržant s fistou sa kryju v coveri. Streľba ide iba z launcheru a strašne nevyjde, aj so všetkými rerollmi neurobím vôbec nič. Nie dobrý začiatok. 




Súper sa so všetkým rovnako ako ja rozbehne dopredu, ale myslím, že ničím nakoniec nestrieľa a len sa skrýva aby sa vyhol v ďalšom kole nielen streľbe ale aj prípadným chargom.




TURN 2


Vyhrávam ini, čo ma moc neteší lebo som mimo charge range od všetkého takže zas len vybehnem dopredu k objektivu. Blight launcher aj triafa aj wounduje aj vyraďuje ale len gretchina, ktorý sa hodil do granátu určeného nobovi. 



Na oplátku ja dostávam ukážku efektivity. Flamre odpaľujú najskôr môjho leadra (lebo 5+ na out of action), následne sa porúča zo stola aj flaila v close combate potom ako nič neurobila (proste zlé kocky). Zvyšok sa melie okolo objektivu, ale nik ho nezaberá nakoľko tam máme rovnako modelo




TURN 3


Orkovia idú prví a všetko čo môže tak sa navalí na moje modely na objektive. Väčšina orkov sa zameria na pox walkerov, a tí sa porúčajú zo stola. Na oplátku moja termoska dokáže odpariť dvoch orkov, ale matematika nepustí. Mám na objektive menej modelov. Launcher opäť nič nehodí (kurnik reroll na hity a woundy a nič).




TURN 4

Je to jednoduché, ak termoska neumrie a zabije 2 orkov, hráme ďalej. Čiže termoska prežila a ... 




... 2 orkov nezabila. Ba dokonca sa ich tam ešte neplánovane napajdalo ešte viac. Takže súper kontroluje oba objektivy dve kolá po sebe a vyhráva. Ja som neuhral ani jeden bod (ani sekundárku som neuhral).



Bola to super hra, mal som sa vykašlať na 41b termosku a dať tam viac plague mariňákov a poxov, aby som dohnal modelovú stratu čo som mal. Prevaha orkov bola skoro 2:1. A to je pri objektivovej hre dosť cítiť. Súperovi ďakujem za super hru, proti orkom nehrávam často a bola to proti nim zábava.


Staré zariadenie ožilo. Hallitus neveril vlastným očiam. To čo vyzeralo ako vyvýšenina po ťažení hornín bol dobre zamaskovaný vstup s opancierovanými dverami. Orkom sa nejako podarilo spustiť archaické zariadenie a teraz sa pozerali do temnoty, ktorá sa nachádzala za zývajúcim otvorom v stene. Z dlho neotvorených priestorov sa vyvalil zápach zatuchnutého vzduchu. 

Hallitus chcel vydať rozkaz na ústup, potrebovali sa stiahnuť a preskupiť. Obnoviť útok. Tupý náraz do helmy ho zrazil na kolená. Otrasený sa pokúsil vstať. Druhý úder. Tretí. Štvrtý. nevedel koľko ich ešte prišlo ... Stratil vedomie ... Tma, ticho. 

+++ Alessan +++

P.S.: Bohužiaľ aj napriek snahe sa nám kvôli dlhodobej nemožnosti hrávať nepodarilo udržať kampaň v živote a tak po dlhom rozhodovaní sa ju po tomto kole ukončujeme. Je to škoda, lebo veľa príbehov ostane nedokončených a množstvo otázok nezodpovedaných. Ale .. netreba smútiť, lebo už sa pripravuje nová kampaň a s ňou prídu aj nové príbehy a nové bitky. Dúfam, že ich vyskúšate ako hráči, a keď nie, tak aspoň ich prežijete z obrazovky. Ďakujem za pozornosť a čoskoro pri ďalšom pokračovaní. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára