utorok 31. augusta 2021

Flesh-eater Courts vs. Lumineth Realm-lords (1.500 pts.)

Trošku tej recyklácie na blogisek, aby sa naň nezabudlo, keď som ho tak zanedbaval niekoľko mesiacov. 

Takže včera prvá hra AoS 3.0 a druha hra AoS vobec. Bol som zvedavý na čo sa Noble knights z hollowmourne courtu zmožu proti presileným  Noble elfom. 😁

Moja zostava: Archregent, Ghoul king, Varghulf, 3x6 Horrorov, 1x3 Flayery. Kopa jazdy sprevádzajúca svojich kráľovských veliteľov.

Superova zostava: Elania and Elathor, Scinari Cathalar, Vanari Lord regent, 10x Sentinel, 2x10 wardens, 5x bladelords,  5x dawnriders, balista, Shrine a kúzlo Ohnivá papula.

Misia: First blood s 3 objektívmi na stredovej línii.

Vyložili sme sa, ja som mal battak s 1 dropom, ale ani to nestačilo na prvé kolo. 

T1: Falanga v strede stola sa pohla vpred, supportovana lukmi a balistou. Kone si popobehli na flank. Streľba zabila 1 flayera a dala pár woundov na horrorovi. Kuzlenie u elfov bolo peklo, každá unita niečo caryfukovala. Ja som sa pohol dopredu, Regent vyčaroval 3 flayerov a king 10 ghoulov. Skúsil som 1 charge po advanci za abilitu ale nedal som tých 7" do kópií (co bolo vlastne dobre).


T2: Druhé kolo vyhral super a nabehol to do mňa. Horrory na strede dostali bukakela Vianoce a 5 zo 6 sa porucalo, ale zobrali zo sebou pár kopiji. Flayery na flanku ustáli charge koníkov. A streľba bola zas taka vlazna a moc neurobila.

Na oplátku som chargoval ja. Varghulf do koníkov k flayerom. 1 Horrory na pomoc na strede a druhy si hodili 12" charge a naskakali na lukostrelcov a balistu (2 umreli na overwatch). A teraz už len long story short.

T3: Varghulf s horrormi zabili koníkov. Varghulf následne umrel na Gemini chara. 

Horory v strede dostali naložené ale trochu okusali kopie. Tie potom padli keď do nich nabehli zostatky 2 unit flayerov. 


Tretí Horrory zozuvali balistu aj lukostrelcov za 2 fázy a následne umreli. 


T4/5: Mne ostali 2 chary a 1 horror na začiatku 5 kola. Nemal som ako skornut objektívy, nakoľko geminies v chargi zabili 10 ghoulov jak nič a druhy char s načarovanym monster keywordom mi stompoval stred stola. Nakoniec prehra 16:24 (ale na konci 4 kola to bolo 16:15 pre mňa), ale v poslednom kole mi došli modely a dych. Každopádne dobrá hra, súperovi ďakujem za hru.

Pár postrehov:

1. Ta hra je zaujímavá, má už viac layerov na skorovanie ako 40k (objektívy, battle dačo na začiatku kola, grand strategy na záver), čo sa mi páči je, že objektívy sa skorúju na konci hráčovho turnu. Toto platí aj po ďalších hrach, ktoré som absolvoval.

2. Zle som zahral najmä Varghulfa, ktorý chýbal pri horroroch aby tam dosypaval horrorov každé kolo. Plus ešte pár chýb pri prioritizacii kombatov, sem tam mal ísť prvý niekto iný ako som si vybral. Tiež pretrváva aj keď courtierov som už poslednú hru zahral o dosť lepšie. 

3. Tí usatci majú mega generovanie mortal woundov a nebyť mojich nadštandardných hodov na 6+ fnp tak som upratany okolo tretieho kola. Tie fnp boli dosť rozhodujúce aj v iných hrach, dáva to tej armáde lepšiu odolnosť a pomáha to kde tu udržať unitu aby sa dali dokuzlovať modely courtiermi.

4. Kuzlenie je fasa, keď niečo vykúzlite, čo sa mne včera podarilo presne 2x z 15 kúziel. Nesťažujem sa, ale elfom to padalo na Kuzlenie brutal, okolo 9viny a ak aj bol fail tak reroll. Ale tak bad luck pre mňa. Musím trénovať. Aj napriek tréningu tie kúzla sú peklo a poväčšine sa podarí len v 1.kole keď som mimo rangu súperovho wizarda.

5. CPcok je výrazne viac a treba ich míňať lebo po každom kole prepadajú. Na to ale treba poznať všetky Command ability. Takže sprtajte. Už sa míňajú celkom rýchlejšie.

Na záver súperovi ešte raz diky za hru, Adamovi za odborný guidance s armádou a rulsami (a nie velitelske rozhodnutia nechal na mňa, takže za to dopadlo ako dopadlo).

Thanks for watching. See ya soon. 😁

+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára