piatok 27. augusta 2021

Flesh-eater Courts vs. Stormcast Eternals (1.500 pts.)

Dlhšie som blog zanedbával a tak som sa ku záveru roka rozhodol trochu prispieť k počtu tohtoročných článkov. A tak nech sa paci battrep.

Dnes sme dali ďalšiu hru AoS 3.0. Ja klasicky s mojimi hrdinskymi rytiermi žijúcimi v svojej sladkej deziluzii. Súperom mi nebol nik iný ako space marines fantasy sveta. 




Môj list: Archregent, Infernal courtier, 3x6 hororov, 2x3 flayerov. Nič zložité. Hollowmourne court.

Sce: Lord Aquilor, 2x Lors arcanum (jeden na gryphovi), 2x5 vindictors, 1x5 liberators, 1x3 anihilators, 2x3 vanguard palladors. 





Misia: 4 objektívy, na hranici diplom zóny, 2 v strede stola. Home obj za 1vp, stredové za 2vp, súperov za 3vp. Zabudli sme že v treťom kole mal 1 z nich zmiznúť podľa výberu.

Začneme deployovat. Môj one drop batalion má  navrch a tak si vyberám kto začne. Nakoniec so vyberám seba, chcem sa pohnúť vpred na objektívy kým super začne šufflovat modely po stole. 

T1: Summonujem varfhulfa. Napravo si vyletim dopredu k objektívu. Naľavo a na strede sa držím späť. Jedna unita flayerov to dáva full dopredu, a za cp charguje po advanci. Zabijam ale malo modelov. Super padá anihilatormi a teleportuje koníky s charom ku mne. Umierajú 2ja flayery a asi 4 horory. 




T2: Idem zas ja. Courtieri docaruju 1 flayera a 3 horrorov. A ide sa zase vpred. Flayeri zredukuju anihilatorov na počet 0 najmä vďaka shrieku a mw na hity. Na strede stola nabehnú horory kopijnikov a začnú sa nimi presekavat. Ide to ale pomaly. Naľavo varghulf ukusava z koníkov, ale dosť pomaly. Na oplátku char na gryphovi dorazí horrorov. Situáciu komplikuje vracanie modelov u súpera. 



T3: Opäť šťastie a idem prvý. Nakoľko som došiel o horrorov na strede, idem tam ďalšími. Tí s feeding  frenzy dávajú dole obe unity kopijnikov. Z prava priletia na pomoc flayery. Naľavo prichádzam o posledných horrorov a varghulf ostáva osamotený. Redukuje koníkov na 1w na poslednom. Horrory na strede potom dostanú charge a začnú ubúdať.



T4 a T5: Super ziskava double turn a už to ide dole vodou. Varghulf umiera. Posledný horory umierajú. Archregent vzdoruje ale umiera aj on. Posledny ide zo stola môj warlord.



Result: Hra nakoniec konci 25:22 pre sce (a to na konci 3.kola bol stav 20:6 pre fec). V podstate rozhodla grand stratený nakoľko prežil posledný model z poslednej battleline. Každopádne super hra, už sa s tým viac zžívame. Ešte pár hier a bude to ultra cool.

Ďakujem za pozornosť.

+++ Alessan +++



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára