pondelok 18. apríla 2022

Necromunda: Dark Uprising (Week 5)

 MEAT HARVEST

+++

Van Saari a Max budú musieť ešte jeden deň počkať. Keď za ním prišla Kriss s prosbou, nemohol jej jednoducho povedať nie. Kúsok od miesta kde sa nachádzali, dochádzalo k masakru. Kultisti sa už neskrývali, ale otvorene začali vraždiť miestne obyvateľstvo. A to bolo pre Kriss blízke, vyrástla v tejto oblasti, mala tu rodinu, priateľov.

Príprava im nezabrala veľa času. Zobrali dostatok zbraní a munície. Museli ale jednať rýchlo. Podľa informácií od Kriss, veľká skupina kultistov sa blížila k Červenej Studni. A ak sa oneskoria, môže červená nadobudnúť reálnosti. Kriss sa ponúkla, že bude robiť skauta. Poznala to tu a preto Damien súhlasil. 

V komunikátore mu zapraskala statická energia. Hneď na to začul Kriss. "Približujú sa. Je ich strašne veľa, nemáme proti nim žiadnu šancu. Zdržím ich. Dostante odtiaľ čo najviac ľudí." Skôr ako stihol zaprotestovať, v komunikátore ostalo ticho. Z diaľky k nemu doľahol zvuk výstrelov a niekoľkých drobných explózií. Kriss im kúpila niekoľko minút. A hodlal ich využiť.

"Začnite." Pohol sa smerom k osídleniu. Zbrane pripravené a zmysly napnuté na maximum.

+++

Piaty herný týždeň v Dark Uprising kampani nastal a mne neostávalo nič iné, ako skrížiť zbrane s Corpse Grinder Cultom. Nepríjemný gang, veľmi rýchly, dedikovaný na boj zblízka, mám obavu ako toto zmáknem. V tom klous kombate si verím, ale už sa pár krát stalo, že ma moje modely nechali v štichu (alebo skôr ja ich mojimi hodmi).

Počas pre-game postupu si nahádžeme výnosy z teritórii, ja dostávam niekoľko kusov meatu a pár hodov na lootovanie, takže bude potrebné obetovať niektoré modely, aby hra prebehla hladko. 

Hráme misiu Meat Harvest. V ňom attacker (Corpse Grinder) sa pokúsi zabiť čo najviac z obyvateľov hivu, za každého dostáva body a meat. Ja ako defender sa pokúšam ich čo  najviac vyviesť preč. Ak mám do 9" môj model, môžem zahrať špeciálnu akciu, ktorou ich privolávam a mám dostať do svojej deploy zóny. Za každého zachráneného mám 2 body. Ak nie je v dosahu nik, 12 hiverov sa pohybuje randomne.

Môžeme sa do toho pustiť. 

Ja som zvolil rýchlu a jednoduchú taktiku. Dávam s champami group aktiváciu, kde jeden z nich pobehne vopred a začne vábiť hiverov aby sa dostali k nemu (vychádza to tak na polovicu). Na mojej polke je 6 hiverov, čiže sa zameriam na nich. Verím, že kým súper zabije tých svojich 6, všetko pekne postíham. 


Jemné narušenie taktiky je charge v prvej aktivácii do mojej champky s pw axou. Našťastie sa jej nič nestane. Na oplátku ale ... nič neurobí. Čo je celkom záhul, nakoľko tohto pablba mala rozmáznuť ako nič.


Na súperovej polovici sú hiveri trochu rozhádzaní. Spolieham sa, že to súpera zdrží a ja budem mať čas. Ale long story short na konci prvého kola je 4 z 6 hiverov mŕtvych. Zatiaľ čo mne sa podarilo vylákať na board edge iba dvoch. To mi nevychádza.


Snažím sa čo to dá, ale nedarí sa zahlušiť juva v klose kombate. Čo sa ale darí je vypiskovanie na hiverov, taktika s group ativáciou funguje a tak sa mi postupne darí dostať zo stola ďalších dvoch do konca druhého kola. 


Hiveri sú totálne, že no match pre zbrane grinderov a čo charge, tak to úspešný kill. Takže po prvej group aktivácii umierajú zvyšní dvaja hiveri u súpera.


A tak sa zvyšok jeho gangu môže začať presúvať bližšie ku mne. Som ale presvedčený, že mu to bude trvať dlho. Ale to teda neviem, že keď zahrá kombo kariet, tak sa proste začne presúvať po stole, že len čumím. Na konci druhého kola mám corpsákov, ako sa hovorí, pred dverami.


Ale Cisár ochraňuje a proste chce, aby som zachránil čo najviac jeho ovečiek. Čo sa mi aj darí. Podhadzujem všetky testy na vábenie a poslední dvaja hiveri na stole sa porúčajú do môjho deploya. A ja už mám náskok, ktorý súper nemá ako dobehnúť.


Navyše sa mi ako bonus podarí doraziť juveho, kým k nemu dobehnú posily. Ešte sa snažím streľbou nahrať nejaké expy pre mojich fešákov, ale je to skôr tragické, nakoľko neviem nič trafiť. Prerátam to a nakoľko už tu nie je čo na získanie, opúšťam na začiatku ďalšieho kola bojisko a hra sa končí.


Damienova partička zaknihovala ďalšie víťazstvo. Aj to vďaka tomu, že všetko bolo ako malo, padli testy a ja som sa vyhol boju na blízko. Emperor protects.

Modely už nepridávam, post game fáza nestojí v podstate za nič, nakoľko mi nikto neumrel a ja som celkom rád, že na poslednú hru budem mať k dispozíciu všetkých (až teda na Windeta a Kriss, ktorých som obetoval, aby som mohol do hry nasadiť čo najviac spokojných fighterov).

Ďakujem za pozornosť a čoskoro sa hádam čítame pri poslednom reporte z kampane.

+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára