pondelok 28. mája 2018

AdMech vs. Black Guard (1.500 pts.)

The Last Church

Dlhšia doba prešla (trištvrte roka) a znovu som si zahral proti Zrudimu a jeho vytoonenému a super op mechaniku. A keďže klasických misií sme sa prejedli (teda aspoň ja za poslednú dobu), tak sme si skúsili niečo vyčarovať z balíka Open War. 

Nakoniec sme namiešali nasledovné: deploy boli šípky smerujúce do stredu stola z bodov 12" od stredu stola, misia bola supply drop (6 objektivov, kto ho na začiatku kola drží hodí D6 a na 6ku je to supply drop inak ide objektiv prečo, ak ostane posledný stáva sa automaticky supply dropom, vyhrá ten kto ho drží na konci piateho kola, twist sme mali +2" do pohybu a +1" do advancu).

AdMech list: Dominus, Techpriest, 2x1 slepica, 2x10 vanguardov s 3 plasmami, 2x5 a 1x9 infiltrátorov, 2x5 ruststalkerov, 5x priesti s palicami, 3x vozíky, Onager s nejakým netradičným kanónom.

Black Gurd list: Capitán v gravise, libby a chappy na jp, Techmaríne s boltrom, 2x5 intercessorov, 5x scout, 3x agressor, 10x reiver, apotekár, champion, vlajkonoš, 4x servitor s 2 hb, 3x intercessorom s boltrom a 5x hellblaster.

Vyložili sme modely, Rudi vyhral prvé kolo ja som neseizol. A ideme na to.






TURN 1


Streľba je sporadická, a jediné čo na ňu umiera sú dvaja agressory. Súper ide agresívne dopredu. Infiltrátory nachargujú Reiverov, ale zabijú len 2. Druhá päťka si poradí bez problému so scoutami.






Jedna slepica sa dostane do close combatu s Intercessormi a zabije jedného. Druhej sa nepodarí dochargovať, rovnako ako priestom. 




Kapitán counterchargne slepicu a dá jej dole pár woundov, druhá dostane náklad plasiem, ale stráca len 2W (nechcel som overchargovať plasmy, lebo s -2bs by mi asi plazmy urmeli ešte rýchlejšie ako zvyčajne). 

Chapter champion si to vybaví s 5kou infiltrátorov (4 zabil, posledný umrel na morálku). Posledný aggressor spálil asi 3 vanguardov ale potom umrel na overwatch od plasiem.




Reivery sa pochlapia a dorazia infiltrátorov, prežil len techpriest čo chargoval s nimi (a dával im reroll na hity za nejakú masku). Mne zas výrazne pomáhali rerolly za kaplána.






TURN 2


Dovalili sa posily. Päťka Ruststalkerov mi padla do chrbta a napálila to do vlajkonoša ale prežil s 2W. Devina infiltrátorov sa objavila pri kostole, ale nedochargovala do kombatu. V ňom sa mi podarilo kapitánom doraziť slepicu. 




Druhá slepica išla na pomoc reiverom, ale nedochargovala. Ale ani moc nebolo treba, lebo priesti to rozbalili vo veľkom štýle a zabili 6 reiverov ako keby nič. To celkom zabolelo. 




Následoval counter-charge od championa a kaplána, na žive ostal posledný priest aj so šéfikom.




Mne prídu Inceptory a pokosia vanguardov pred dominusom. To dovolí kaplánovi charge a ide sa sekať do cc. Ale moc mu to nejde, ako vždy.



Streľba z boltrov zredukuje veľkú unitu infiltrátorov a charge. Hellblastery sa oprú do druhej slepice a zabijú ju vďaka overchargu. Mne umrú traja zo štyroch (a to bol modifikátor len -1). Kvalitný performance z mojej strany.



V kombate môj posledný revier, champ a kaplán nevedie doraziť posledného priesta (5++ a 5+fnp jednoducho súperovi ide). Eeeeech.



TURN 3

Prichádzam o dvoch inceptorov (vozíky a onager úradovali). V cc sa porátavam s posledným infiltrátorom (konečne využijem kapitánov master crafted pw sword s D2), apotekár ho ešte doliečuje. Libbymu sa tradične nedarí a ostáva na poslednom wounde.



Dorazia ruststalkeri a pomôžu zmazať kaplána a posledného reivera. Na oplátku sa o nich postará champion, ktorý ich zabije všetkých. Následne umiera a nepomôže mu ani pomoc vo forme servitorov.



Dorážam posledného infiltrátora, inceptor sa sťahuje za kostol a ja sa zo zvyškom charov skrývam po cc.



TURN 4


Odkrýva sa posledný objektiv, ktorý je u mňa pod skalou. V kombate doriešim elektro aj tech priesta, kapitánov meč zaúradoval. Do chrbta mi mieri Dominus s vozíčkarmi, pred sebou mám plasmy od vanguardov. Inceptorom sa mi podarí loknúť onagera, takže o jednu streleckú hrozbu menej v poslednom kole.



TURN 5

Vystavím techmarína pred kapitána a ten dostane plasmovú sprchu a hrdinne umiera, aby zabránil streľbe na kapitána. Apotekár zaradí spiatočku a postaví sa dominusovi. Chyba, po librarionovi končí na jeho pazúroch aj on.




Najskôr failnem 3" charge do vanguardov s vlajkonosičom, potom ale dochargujem s kapitánom. Unita ale pasne morálku. 




GAME OVER


Hru sme ukončili ja s tromi modelmi na stole, súper asi z deviatimi. Takže to bola seriózna zabíjačka. A keďže do 3" od stredu objektívu sme mali každý 2 modely, dohodli sme sa na spravodlivej remíze. 


Ďakujem Zrudimu za super hru, bolo to naozaj zábavné, jeho koncept rushovacieho cc mechanika s infiltráciami sa mi páči, má to svoj punch. Dve single kačice boli tak akurát, vozíčkary s bs4+ tiež. V každom kole sme si navzájom pozabíjali nejaké modely, takže to bolo zábavné pre obe strany. Mechanikum je proste iná liga, ako primaris marína.


Mne sa zas páčil preformance charov, a ked došla pechota, boli schopní ustáť zvyšok súperovej armády. Vyzdvihnem kapitána a championa, tí single handed zabili asi najviac modelov, čo bolo úplne super, keďže to majú byť najväčší bijci. 

Ďakujem za pozornosť.


+++ Alessan +++

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára