utorok 5. mája 2015

Dark Angels vs. Chaos: Space Marines (1.850 pts.)



Ťaženie nástupnickej kapituly Sentinels of Caliban pokračuje.
Tentoraz sa stretli v bitke proti nenávidenému nepriateľovi.

Army listy:
Sentinels of Caliban: Army list
Chaos Space Marines: Army list

Misia - Crusade (3 objektivy, ja dávam 2, súper 1)
Deploy - Vanguard Strike
Prvé kolo - CH:SM
Ukradnu​tá ini - Nie (súper mal na relic predátore item, ktorý ma nútil rerollovať úspešný steal)
Night fight - Nie



Deploy: súper sa vyložil prvý, ja som counter deployoval mimo LOS missile launcherov, jedna combat squada sa skryla mimo LOS k mostu kvôli infiltrátorom​. V rezervách mám melta bike squadu a termosky (deathwing assault pôjde v prvom kole) a veteránov v pode.



Deploy: takže dole je hellbrute s kultom (kultisti mu dávajú 3+ cover za nejakú tú obeť z radov kultistov), rhino s s tacticalou, za ADL potom havoci, tacticala a havoci. Za vežou je relic predator (s plasma kanónom za 15b., ktorý nemá gets hot a 3 malé placky, auuu), a úplne v pozadí lord so spawnami.


Turn 1 (CH:SM): Moje nascoutované motorky dostali náklad od cultistov a pár raketometov (nedokázal som sa skryť úplne ako som si myslel), hellbrute našťastie hodí na gets hot 1 a stráca HP. Rhino ide dopredu k objektivu. Lord takisto šprintuje vpred.

Turn 1 (DA): Prídu mi termosky, kladivá a jedna dakka unita ide k motorkám, druhá deep strikuje dozadu do rohu spolu s drop podom (cieľ zničiť predator). Devastatori sa zamerajú na hellbruta, lebo tá plasma placka ma bude bolieť.



Turn 1 (DA): Veteráni sa postarali o predátor a zničili ho. Termosky potom zabili jeden ML z najbližších havocov. Drop pod zároveň padol na súperov objektiv.
 
 
Turn 1 (DA): Takže devasti pretlačili cez 3+ cover jeden pen a result = 6. Výbuch zabil asi 8 cultistov. Ďalší padli pod streľbou storm bolterov, assault cannon dá dole HP z rhina. Kladivári si popobehnú.

T​urn 2 (CH:SM): Prichádzajú obliny aj lietadlo. Z rhina vypadne tacticala s plasmami a ide poštekliť kladivár. Ostávam v kľude na 2+/3++ to dám.

 

Turn 2 (CH:SM): Obliny mažú devastátorov.​ Lord na juggovi zhltne veteránov. Tacticala najskôr naboltruje: 4W na 2+ save = 2 mŕtve kladivá. Potom veľká plasmovačka: 3W na 3++ = 2 mŕtve kladivá a 1W na libbyho. Lietadlo zabilo 2 motorky, ostal len sammael. Cultisti (so zealotom, keďže umrel hellbrute) chargnú libbyho a kladivára a zabijú libbyho.

Tur​n 2 (DA): Mne motorky neprídu. Combat squada vypadne z rhina a naplasmuje obliny. Sammael sa takcticky ukryje. Dakka termosky nastrielajú tacicalu a budú ju chargovať.


Turn 2 (DA): Cultisti vo svojom kole zabili jednu termosky (3W = 1 mŕtvy), termosky im oplatili, nastrielali a chargli. A kultisti už nebudú.


Turn 2 (DA): Plasmy dajú 3W, dva prejdú. Boltrami a storm boltrom z rhina pretlačím ešte 1W, obliny nepasnú a utekajú. Kultista nemal utekať (lebo bol zealot a ostal locknutý v kombate s posledným kladivárom. S dakka termoskami chargne, a bijem tacticalov pw fistami. Sú ale fearless.

Tu​rn 3 (CH:SM): Obliny sa zastavia. Streľba lietadla a ML zabije plasmy v combat squade. Termosky vyklepú ďalších mariňákov fistami.

 
 
Turn 3 (CH:SM): Lord charguje termíkov, pretlačím na 2W na overwatch a finišnem jedného spawna. No nebudem zdržovať, termosky umierajú. 

  
Turn 3 (DA): Prichádzajú motorky, chcem ich napravo od môjho deploy, tak si hodím, že príjdu na ľavej strane. Nastrieľajú tacticalu čo boeží k mojej ukrytej tacticale. Tá sa prestane skrývať a vybehne vpred do cc. Kladivár sa postaví kúsok od oblín. Čakaá ho ťažká úloha. Tacticala sa rozbehne k objektivu, sammael príde na ich miesto, krytý pred ML ale s výhľadom na obliny.

Turn 3 (DA): Sammael hitne s plasma kanónom a pretlačí 2W na obliny. Ostáva posledná s 1W. Tá odráža bolter paľbu od mariňákov a rhina. Musí to vyriešiť kladivár, ktorý ju rozklepe. A obrat v hre - oblina reltačí na kladivára 2W fistou a ja si hodím oba savy na 3++. Zázrak. Haleluja. Zostávajúce termosky doklepnú mariňákov. V pozadí cc mojej combat squady proti plnej tacticale chaosákov. Vydržia tam locknutý do 5 kola.

Turn 4 (CH:SM): Flyer sa otočí a zameria moje 4 motorky čo práve prišli. Inak pohyb skoro žiadny.



 

Turn 4 (CH:SM): Mno ako to napísať. Ten zázrak s 3++ na kladivárovi si vybral svoju daň. Hellblade pretlačí na 4 motorky 4W, beriem kocky, ani jeden rendingm takže na 3+ = 1, 2, 2, 2. ML a plasmy ešte zoberú 2 HP z drop podu, ale posledný nie a nie pretlačiť.

T​urn 4 (DA): Kladivár a zvyšok tacticalov k objektivu za budovou. Rhino flat out do deploya na linebreaker. Termosky sa rozbehnú k rhinu a druhému objektivu.



Turn 4 (DA): Termosky rozobrali rhino a ešte zvládli nastreliť havocov, ktorý išli gtg.

Turn 5 (CH:SM): Lord beží. V deployi všetko strieľa na drop pod, pridá sa aj lietadlo. Moja tacticala je rozobraná chaosákmi.


 

Turn 5 (CH:SM): Napriek veľkej snahe drop pod stojí. Veľmi slabé hody na penetráciu od flyera a od plasiem som vysavoval na 4+ cover za budovu. 

 

Turn 5 (DA): Priblížim sa s termoskami a posuniem sammyho za kopec, aby ho nevideli ML. AK bude treba, bude flat outovať na centrálny objektiv, ak by termosky stretol nešťastní osud.



Turn 6 (CH:SM): Pri umiestňovaní sammaela som ale zabudol na lietadlo, takže to sa natočí, nastrieľa ho a sammy prežíva s posledným woundom. Plasma tacicali vybehnú spoza ADL a na plasmu zabijú 1 termosku. Inak všetko.



 
Turn 6 (DA): Ja už v podstate nerobím nič podstatné. Len sa modlím aby sa nehralo 7 kolo, lebo to by som už nevydržal. A hádžem = 2. Koniec.

Nakoniec, s poslednými 9 modelmi na stole, uhrávam VÍŤAZSTVO pre Dak Angels (2 objektivy, first blood a linebreaker proti jednému objektivu a linebreakeru súpera). Ak by sa hralo siedme kolo, lord by zožral termosky a sammi by pravdepodobne​ umrel na streľbu.

Súperovi ďakujem za hru. Teším sa na ďalšie.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára