pondelok 5. septembra 2016

Astra Militarum vs. Skitarii/Cult Mechanicum/Inquisition (1.500 pts.)

Kharea´s Rebellion
part 6 - "Unbreakable Beast"


Kharea bola v plameňoch. Hlavné bojiská sa imperiálnym silám darilo dostávať pod svoju kontrolu. Avšak aj mimo nich dochádzalo k častým stretom medzi nepriateľskými silami na miestach, ktoré nepatrili k tým najvýznamnejším. Jedným z takýchto miest bol aj opustený komplex bývalej rafinérie Xylia. Časy, keď žila svojim životom a v jej útrobách sa pohybovali tisíce pracujúcich, sa však vytratili zo spomienok žijúcich. Tí postupne opúšťali svoje domovy v priľahlom okolí a tak sa s odstupom necelého polstoročia stal jediným návštevníkom komplexu len vietor, preháňajúci sa spustnutými ruinami. 

Po začatí rebélie však ruiny ožili aktivitou. A tá pritiahla pozornosť vrchného velenia. Keď ku Xylii dorazili imperiálne sily, čakali ich tam zomknuté šíky nepriateľa. Organizované, mĺkve, pripravené bojovať a zvíťaziť. Velením, kvôli prebiehajúcim bojom na viacerých frontoch, bol poverený najskúsenejší z regimentálnych komisárov. Lord Kommisár Teph Zias. "Nezlomná beštia." Tak mu hovorili vojaci, ktorí pod ním slúžili a dožili sa toho, aby o tom mohli rozprávať príbehy. 

Zias vedel, čo bude nasledovať. Boj. Umieranie. Víťazstvo. Iná možnosť neprichádzala do úvahy. Po rokoch služby strávenej pri 715-tom si bol istý, že ho jeho vojaci nesklamú. Vo víre boja popravil mnohých dôstojníkov a radových vojakov. Vždy cítil všetky pohľady, ktoré upierali na jeho chrbát, keď stál v čele útoku. Vedel o tom, ako ho prezývajú, aj to prečo tomu tak je. Myšlienka uvoľnila napätie v jeho tele. Nezlomný vo viere a v odhodlaní. Krutý k nepriateľovi, nekompromisný k vlastným vojakom. 

Beštia v jeho vnútri, tá o ktorej vedel len on, sa usmiala.

Deploy - Dawn of War
Misia - maelstorm: 3 kartičky na ruke
Prvé kolo - Astra Militarum

Night fight - Áno
Ukr​adnutá ini - Nie
Deploy AM - od spodu: Armoured Sentinely, Wyverna, scripti s priestom, Commanda s meltami v chimére, platoona s yarrickom, basilisk, veti v chimére, hwt s ac, LR Exterminátor a Hellhound.
D​eploy Mechanicum - od spodu: vanguardi s priestom a haywirami, rangery v ruine, elektropriest​i a roboti za ňou, infiltrátori,​ vanguardi, inkvizičná deathstára, Onager, a v zadnej ruine potom vozíčkáry s haywirami a tank priestom.
Turn 1 (AM): Blob ide dopredu. Rovnako Hellhound. Streľba je sporadická. Wyverna zabije pár vanguardov, leman russ pár henchmenov. Basilisk netrafí. Prekvapivo.
Turn 1 (AdMech): Všetko sa valí dopredu. Haywire vozíčkary našúpu kopu glancov do hellhoundu, ale vďaka cover savom prežíva s posledným HP. Haywire od vaguardov zlikvidujú jeden sentinel. Jedna jednotka vanguardov vyskočí na landing pad. Umierajú 2 hwt, tretí uteká.
Turn 2 (AM): Hellhound spáli vanguardov na landing pade. Platoona sa tam začne sunúť. Scripti sa postavia robotom. Wyverna zabije pár vanguardov, umiera jedna haywire puška.
Turn 2 (AM): Hwt sa zastaví a pretlačí 1W na vozíčkárov. Leman strieľa po inkvizičnej deathstare. Basilisk míňa vozíčkarov.
Turn 2 (AdMech): Prichádzam o hellhound (haywire od vozíkov mu naložil) aj chiméru pre vetov. Veti sú navyše zapinovaní. Druhý sentinel sa porúča zo stola. Rady scriptov sa tenšia, torrenty od robotov boli na dostrel. Infiltrátory mi nachargujú blob. Yarrick ide do challange a samo dostane 3W a umrie. Avšak na konci kola sa postaví späť.
Turn 3 (AM): Scripti sa rozbehnú vpred robotom a chargnú ich. Inkvizičná jednotka sa teperí na landing pad a tam ich ostreľuje leman. Basilisk dáva vozíčkarov, opäť scatter mimo, ale triada onager a dáva dole 1HP. Wyverna a Sentinel premaže vanguardov.
Turn 3 (AdMech): Roboti sa postarajú o scriptov. Sentinel umrel v cc s priestom. Na landing pade sa to melie. Yarrick v challangi opäť dostane na butku, ale nevudáva sa a vstáva na konci kola. Blob sa ohlodáva s inkvizíciou a zvyškom infiltrátorov​.
Turn 4 (AM): Melty s commnady sa postarajú o priesta.
Turn 4 (AM): Yarrick konečne hodil savy a mohol si udrieť. Fista zabila seržanta od infiltrátorov aj 2 ďalších. PCS chargnem inkvizičnú jednotku a snažím sa ukopať inkvizítora.
Turn 4 (AdMech): Roboti ničia v multichargi chiméru a wyvernu. Onager sa skrýva s posledným HP, o ten druhý ho pripravil basilisk, ktorý konečne hitol. Vozíčkary popravia leman russ. Veteráni sa krčia za chimérou.
Turn 5 (AM a AdMech): V cc platoon commanda dobije inkvizítora na počet woundov 0 a Yarrickova fista urobí krátky proces s poslednými infiltrátormi. Yarrick prišiel o blob, ale po boku mu ostala pcs. Meltami zabíjam jedného robota, ale ten druhý potom s priestom na oplátku zabijú celú komandu. Basilisku sa podarí finišnúť onager. Wow, what a performance.
Výsledok:
Ast​ra Militarum 10 (first blood, slay the warlord a 8 kartičiek) : Mechanikum 10 (linebreaker a 9 kartičiek)
S​uper zábavná hra so zmierlivým výsledkom pre obe strany. Veľká zabíjačka až do konca. Súperovi ďakujem za hru.


+++ Alessan +++

3 komentáre:

  1. Hustý jatka. Vypadá to moc dobře. Vyloženě mám chuť někdy k vám dorazit s armádou a dát hru na report.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja myslel, ze na stole uz nezustavaji vraky vozidel. Ted jsem zmaten. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vraky po uglancovaní ostávajú (sú difficult a dangerous terrain), neostávajú krátery po explózii. :-)
      Jedine, že by som sa mýlil.

      Odstrániť